Secretele de scriitori de articole profesionale SEO10 min read

CryptoMedia Inc Seo
243 Views

Secretele de scriitori de articole profesionale SEO

Obțineți cercetarea cuvintelor dumneavoastra. cheie.

Dacă intenționați să postați conținut pe site-ul dvs., oricum, puteți face tot timpul pentru a vă asigura că Google ia notă de efortul dvs.
Aflați care dintre cuvintele cheie și frazele pe care oamenii le caută (precum și ceea ce puteți fi competitiv) și faceți-vă o foaie de calcul de cuvinte cheie. Urmăriți de câte ori lucrați cuvintele cheie în conținutul dvs. și utilizați instrumentele potrivite pentru a urmări locul pe care îl clasificați pentru cuvintele cheie pe care le vizați. SEMrush este preferatul nostru – de fapt, ne place foarte mult SEMrush 7 zile gratis, am devenit parteneri de afiliere cu ei, iar atunci cand dai click aici vei primi o incercare gratuita de 7 zile.

Puneți cuvintele cheie la lucru.

Odată ce ați fost, scriitorul de conținut SEO a însemnat să eliminați cuvintele cheie în copia dvs., dar asta nu mai este jocul.
În timp ce este încă o idee bună să includeți cuvântul dvs. cheie țintă în articolul dvs., copierea copiei dvs. cu cuvinte cheie forțate nu va mișca cu adevărat butonul (și, adesea, o va face rău). Ca și în cazul oricărui tip de strategie SEO, trebuie să fii tactic.

Includeți cuvântul dvs. cheie în titlu, în primele 300 de cuvinte și în primul H1 sau H2 (deși trebuie notat că nu este necesar să le loviți pe ambii – asigurați-vă că aveți unul dintre acestea). După aceasta, ar trebui să încercați să utilizați variante ale cuvântului dvs. cheie.

Ca o notă adăugată, nu ar trebui niciodată să fie o luptă pentru potrivirea cuvântului cheie în copia ta. În mod ideal, cuvântul dvs. cheie ar trebui să se simtă natural în scrisul dvs. – dacă simțiți că începeți să scrieți jubberish, ați trecut prea departe.

Amintiți-vă că utilizatorii care folosesc motoarele de căutare caută expresia respectivă, deoarece vor să știe mai multe despre ea / să o cumpere, deci este logic să le oferi ceea ce caută. Veți obține mai multe clicuri dacă faceți – este unul dintre trucurile comerțului pentru scriitori profesioniști de SEO articole.

Scrieți despre ceva despre care oamenii se interesează.

Înainte de a vă stabili să faceți orice fel de scriere SEO, întrebați-vă acest lucru: cine îi pasă?
Nu suntem furioși, aici – prea adesea, scriitorii de articole doar pompează conținutul pentru nici un motiv real, fără o strategie reală în spatele ei. Ei uită că oamenii reali trebuie să dorească să citească aceste lucruri – nu scrieți cu adevărat pentru algoritmii Google, scrieți pentru oameni!

Când scrieți, trebuie să încercați întotdeauna să oferiți un fel de valoare cititorilor. Ce le puteți spune că nimeni altcineva nu poate? Ce serviciu puteți oferi unic? Ce cunoștințe puteți împărtăși, care nu pot fi găsite în altă parte?

Nimeni nu știe afacerea dvs. ca tine – așa că folosiți asta pentru avantajul dvs. SEO.
Dacă nu, puteți discuta cel puțin știri legate de afacerea dvs. Când sunteți îndoieli, uitați-vă la lista de cuvinte cheie SEO și vedeți ce fel de listă, link-ul de momeală sau posturi în profunzime puteți lucra aceste cuvinte cheie în. Nu vă fie frică să interviuți câțiva experți (dacă le citați și vă prezentați expertiza în postarea dvs., acestea vor difuza probabil conținutul prin intermediul canalelor lor sociale – în acest fel puteți utiliza rețelele mai mari pentru a mări dimensiunea a ta).

Cunoașteți elementele de bază ale SEO-ului tehnic.

Toate optimizarea cuvintelor cheie din lume nu vă va ajuta dacă site-ul dvs. nu este chiar indexat.
Ca scriitor, nu se așteaptă să știi cum să migrezi un site sau să activezi HTTPS pe un întreg domeniu. Nu trebuie să știți cum să maximizați bugetul de accesare cu crawlere și nu trebuie să știți despre minimizarea JavaScript. Cu toate acestea, știind câteva lucruri despre SEO tehnic vă poate face un scriitor SEO mai bun.

În primul rând, înțelegerea modului în care Google accesează cu crawlere paginile și a pune mâna pe autorul legăturii vă poate ajuta să construiți o strategie. La urma urmei, scrierea conținutului nu se referă doar la scrierea unei postări pe blog singular – este vorba despre scrierea (și conectarea) unei mulțimi de ele.

Dacă aveți o bună înțelegere a modului în care este structurat blogul dvs., vă puteți ajuta să faceți totul puțin mai eficient – ceea ce înseamnă că un backlink către unul dintre postările dvs. va oferi site-ului dvs. avantajul maxim.

De asemenea, vă ajută să înțelegeți cum să optimizați un site web pentru mai mult decât cuvinte cheie.
Păstrarea imaginilor dvs. mici, asigurarea faptului că nu există prea multe ferestre pop-up pe o anumită pagină sau pur și simplu posibilitatea de a vă asigura că postările de pe blog sunt indexate sunt toate abilitățile pe care ar trebui să le aveți ca scriitori SEO.

Obțineți un audit SEO tehnic gratuit
Completați formularul următor și vă vom trimite un raport de audit la nivel înalt în termen de o oră. Veți învăța primele 3 aspecte tehnice SEO care ar putea avea impact asupra traficului site-ului dvs. ecologic.

Asigurați-o suficient de lungă ca să numărați.

Sigur, 100 de cuvinte de conținut proaspăt sunt mai bune decât niciun conținut nou – dar cât de multă valoare poți livra cu adevărat într-un Tweet?
Motoarele de căutare au tendința de a acorda preferințe blogurilor și articolelor mai lungi și pentru un motiv bun. Încercați să trageți pentru cel puțin 600 de cuvinte, dar dacă puteți ajunge la 1.000 sau mai multe, mergeți la el.

Au fost multe cercetări care arată că motoarele de căutare au tendința de a favoriza un conținut “în profunzime” de cel puțin 2.000 de cuvinte – am văzut această lucrare pentru noi înșine și clienții noștri, iar multe dintre cele mai populare postări de blog ale TCF sunt cel puțin 1500 de cuvinte. Cu cât este mai mult conținutul, cu atât mai multă valoare pe care o vei oferi cititorilor și cu atât mai multe șanse pe care le vei avea la scăderea ratei de respingere. (Vorbind despre asta …)

Urmăriți-vă analizele.

Scrisul SEO nu este foc-și-uita – nu ar trebui să postați doar conținutul dvs. și de mers pe jos.
De fapt, ar trebui să monitorizați în mod regulat conținutul dvs. utilizând Google Analytics. Conform datelor colectate de oamenii de la SEMrush, timpul pe site, rata de respingere și paginile pe sesiune sunt la fel de importante (dacă nu mai importante) decât densitatea cuvintelor cheie.

Când te gândești la asta, nu e așa de surprinzător. Dacă site-ul dvs. are o rată ridicată de respingere, înseamnă că vizitatorii site-ului dvs. nu stau mult timp, probabil deoarece pagina dvs. nu le furnizează informațiile pe care le caută. Dacă rata de respingere este ridicată, există șanse mari ca pagina dvs. să nu fie optimizată pentru cuvintele cheie potrivite.

Ar trebui să fii avertizat că există o mulțime de lucruri care nu au legătură cu conținutul, care pot cauza rata de respingere să explodeze.
Afișările pop-up agresive, timpii grei de încărcare, anunțurile sau imaginile necorespunzătoare și orice alt element de design urât pot împiedica vizitatorii. Scrierea unui conținut bun bazat pe SEO nu este doar despre cuvintele de pe ecranul dvs. – ci și despre modul în care vizitatorul dvs. le vede. Dacă sunt ascunse prin design rău, nimeni nu va rămâne în jur pentru a le citi.

Optimizați optimizarea scrisului dvs. de conținut web.
Dacă utilizați WordPress ca platformă de blogging, există o mulțime de instrumente online gratuite de PR (sub formă de pluginuri) pe care le puteți profita. La The Factory Content, folosim Yoast și Shareaholic, împreună cu alte câteva. Web gratuit și ușor de web PR este la fel de simplu ca lovirea link-ul “instala acum”.

Editați-vă munca.

Principala diferență între scriitorii de articole SEO profesionale și oamenii obișnuiți este un ochi pentru auto-editare.
Programe precum OpenOffice, Google Docs și Microsoft Word fac ușor – roșu și verde squiggleys dau cea mai mare parte a acesteia. Aveți un ochi pentru formatarea plăcută din punct de vedere estetic, de asemenea, importantă. Rămâneți departe de paragrafele super-lungi și de fraze care durează mile.

Dacă sunteți în stare, este întotdeauna o idee bună să aveți pe altcineva o privire la munca dvs. înainte de a vă da publicitate. Chiar dacă nu sunt un scriitor SEO (sau editor), un al doilea set de ochi poate prinde o mulțime de greșeli ușor de pierdut.

Deveniți propria agenție de PR online.

Odată ce ați scris și postat conținutul proaspăt, munca SEO este doar pe jumătate completă.
Pasul final al întregii scrieri de conținut web este faptul că acționați ca propria agenție de PR online – link-ul către conținutul dvs. peste tot. Observați blogurile și trimiteți-le înapoi la site-ul dvs. Trimiteți conținutul dvs. la Reddit și StumbleUpon. Gestionarea mass-media socială și scrierea conținutului web merg mana în mână și, de îndată ce apăsați pe butonul “Publicați” pe articolul sau blogul dvs. proaspăt, trebuie să vă dezactivați inima.

Înțelegeți că devenind un expert în scris SEO necesită timp.

SEO writing is a skill — and like every other skill, you aren’t going to master it overnight.
But here’s the thing — that’s totally okay. See, when you’re writing SEO content, you’re always going to want to go back and edit your content as your analytics start to give you specific insights. Even if you don’t hit gold on your first try, you can keep perfecting your piece of content until it starts to rank.

Likewise, every piece of content you write is yet another notch in your belt.

With that said, not everyone is going to have success with SEO writing.
Not everyone is an expert writer, and if you don’t have a writing background, you might struggle. Our advice is to give it the ol’ college try. Do your best, and see what you can accomplish. After a few months, if it just isn’t working out, you can find additional training, a content writing service, or a content marketing company to do it for you.

Daca va placut acest articol va rugam sa il da-ti mai departe . by CryptoMedia Inc

Lasă un răspuns