Cum să-i transformi pe vizitatorii online în clienți

remarketing online
171 Views

Cum să-i transformi pe vizitatorii online în clienți ?

Este posibil să fi citit ultima mea postare în care am parcurs o varietate de platforme de remarketing și unele dintre caracteristicile și beneficiile pe care le oferă. Dacă nu, și doriți să începeți remarketingul, dar nu sunteți familiarizat cu opțiunile, acesta vă poate salva o grămadă de timp. Verificați postarea aici dacă sunteți interesat (ă).

În timp ce un post de acest gen este o înțelegere bună și servește scopului său bine, vreau să continuăm aici cu un post care merge puțin mai detaliat și vă arată exact cum să remarket, cum să implementați o campanie și cum să aduce mai multe venituri pentru afacerea dvs. Pentru că asta este totul: luați pași acțiuni pentru a aduce mai multe venituri și pentru a vă spori linia de jos.

În loc să vă gândiți „Hmm, aș dori să încep remarketingul”, începeți să spuneți „Sunt remarketing”.

În acest post, voi trece prin câteva exemple din viața reală a campaniilor de remarketing și voi arunca o privire la funcționarea internă a câtorva platforme de remarketing. Majoritatea cititorilor, probabil, vor începe cu (sau deja folosesc) AdRoll sau Perfect Audience, așa că am ales câțiva clienți care folosesc aceste platforme.

Un remarketing cu o strategie de e – mail cu un public perfect
Site-ul pentru acest exemplu este Alpsport, un comerciant de echipamente de schi, snowboard și echipament general alpinist. Prin natura, o afacere ca aceasta este ciclică. Când există zăpadă, oamenii sunt interesați de schi și snowboarding. Când nu există zăpadă … Păi, ai imaginea.

Una dintre provocările pe care Alpsport o are este să se reangajeze cu consumatorii care și-au schimbat vânzătorii preferați sau pur și simplu au început să cumpere în altă parte. Vom realiza această reangajare și o să vă arăt cum.

Vom folosi instrumentul de remarketing prin e-mail pe care Publicul Perfect le oferă să se reangajeze cu vizitatorii anteriori care s-au alăturat unui magazin.

Vom folosi furnizorul de servicii de e-mail curent al Alpsport pentru a trimite un mesaj educațional și distractiv în scopul specific de a obține clienții să deschidă e-mailul. Apoi, când se deschide e-mailul, se va cookie orice persoană care a deschis-o în format HTML și poate începe procesul de remarketing.

Pentru a profita la maximum de această strategie, vom segmenta lista și vom trimite e-mailuri ulterioare tuturor celor care nu au deschis mesajul inițial. Folosind diferite titluri și trimițând follow-up-uri la diferite momente ale zilei, putem încerca să prindem oameni care au obiceiuri de lectură variate sau care au ratat mesajul inițial. După repetarea acestui proces de mai multe ori (dar ne asigurăm că nu ne deranjează pe nimeni), vom fi gătit un procent mare din listă și vom putea începe remarketingul.

Sistemul de e-mail pe care tipii ăștia îl folosesc este Vision 6, însă este posibil să fiți înscris cu MailChimp, AWeber, GetResponse sau oricare dintre ceilalți jucători. Tot ce trebuie să faceți este să inserați pixelul HTML în partea inferioară a e-mailului, iar apoi oricine va deschide mesajul în format HTML va fi gătit și al tău să se joace cu.

Uitați-vă la imaginea de mai jos pentru a vedea cât de ușor este să creați o listă de persoane care sunt gătite prin e-mail.

prentu mai multe informati contactine telefonic la numarul 0774549811 sau prin email la adresa de mail office@cryptomedia.ro

Lasă un răspuns