Practici de proiectare pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți vânzările în 2019

Ghidul complet de navigare cu prioritate
58 Views

Practici de proiectare pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți vânzările în 2019

An de an, peisajul comerțului electronic este transformat seismic de dispozitivele mobile. De când Amazon și-a lansat aplicația de cumpărături cu o capacitate mobilă de 40 la sută în 2017, M-Commerce câștigă totuși impuls.

Potrivit Statista, se estimează că vânzările de M-Commerce vor reprezenta 44,7% din totalul vânzărilor de e-commerce din SUA în 2019, în creștere de 39,6% în 2018. Pe graficele de mai jos, puteți vedea că tendința de comerț mobil va crește în anii următori.

Practici de proiectare pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți vânzările în 2019
Practici de proiectare pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți vânzările în 2019

1. Adevăr simplu, dar crucial: gândește-ți mai întâi mobilul

Datorită experienței slabe a utilizatorilor de telefonie mobilă, care duce de obicei la o rată mare de respingere și sesiuni scurte de web, puteți pierde mult trafic mobil. Google a raportat că aproape 50% dintre cumpărătorii de telefonie mobilă nu revin niciodată după o experiență negativă a utilizatorului.

Cum să evitați capcanele M-Commerce? Primul lucru este să luați decizii de proiectare conduse de date, nu de instinctele dvs. de proiectare. Explorați analiza de design M-Commerce creată de un alt designer UX. Acest lucru vă va ajuta cu siguranță să economisiți timp atunci când creați o experiență de cumpărături lină.

Un alt lucru care trebuie să-l țineți cont: un utilizator de aplicație mobilă nu este un utilizator de site web desktop, aflați cum puteți converti un site web într-o aplicație mobilă. Nu încercați să încadrați toate informațiile de pe site-ul dvs. desktop într-o aplicație mobilă.

Oamenii scanează de obicei o pagină web pentru a vă face o idee despre ce oferă site-ul. Această psihologie funcționează și cu aplicații mobile. Permiteți utilizatorului să vadă dintr-o privire despre ce este vorba despre aplicația dvs. mobilă. Puteți utiliza un aspect simplu cu o imagine centrală, urmată de o listă de categorii de dedesubt. Un exemplu strălucitor este aplicația mobilă a lui Jimmy Choo, un renumit brand de încălțăminte și genți.

cryptomedia marketing online
cryptomedia marketing online

Lumea se mișcă rapid și nu vrem să petrecem timp pentru lucruri inutile. Respectând abordarea menționată mai sus, veți economisi pur și simplu timpul utilizatorilor aplicației dvs. mobile și îi veți permite să înțeleagă cu ușurință ce fel de produse se pot aștepta să găsească pe un site web.

2. Fii prietenoasă la atingere și folosește gesturi în aplicație

Este mai bine să nu iritați utilizatorii cu un spațiu insuficient între diferitele elemente de contact din conținutul dvs. Este recomandabil să păstrați elementele cu dimensiunea de aproape 7 × 7 mm în timp ce faceți separatoarele între ele la 2 × 2 mm vizual. Face mai ușor pentru utilizatori să atingă.

cryptomedia inc design website
cryptomedia inc design website

Utilizarea măiestră a gesturilor în aplicație în experiența de cumpărături mobile este, de asemenea, primordială. Toți oamenii sunt familiarizați cu gesturi cum ar fi atingerea și atingerea dublă pentru a mări imagini de pe mobil.

Aceste gesturi joacă un rol deosebit în succesul dvs. de comerț electronic. Când oamenii își vor cheltui banii, devin și mai atenți decât de obicei. Sunt preocupați de cele mai mici detalii și vor să inspecteze amănunțit produsul. Și dacă nu există nicio ocazie să faceți zoom … Hops! Doar fii gata să ratezi un potențial client.

Este adevărat, el sau ea a fost interesat să cumpere produsul dvs., dar, din păcate, să spun, au mers doar într-un alt magazin unde pot explora un produs similar prin zoom.

3. Creează, dar nu sparge, UX-ul tău cu micro-interacțiunile

Oamenilor le place „să le placă”, dau evaluarea și lasă feedback. De asemenea, le place să investigheze modul în care ceilalți reacționează la un anumit produs. Pur și simplu oferiți-le utilizatorilor posibilitatea de a o face cu micro-interacțiunile din aplicație. Urmați natura umană și vă va face aplicația de comerț electronic mai succesivă.

Pur-și-simplu-oferiți-le-utilizatorilor-posibilitatea-de-a-o-face-cu-micro-interacțiunile-din-aplicație
Pur-și-simplu-oferiți-le-utilizatorilor-posibilitatea-de-a-o-face-cu-micro-interacțiunile-din-aplicație

Puteți utiliza micro-interacțiuni pentru a ghida un utilizator prin aplicație într-un mod mai intuitiv. Un alt lucru este că interacțiunile mai fine și mai naturale pot ajuta la reducerea anxietății cumpărătorilor și la creșterea confortului psihologic general.

Micro-interacțiunile pot fi utilizate pentru prevenirea erorilor viitoare și pentru a oferi feedback imediat utilizatorilor în funcție de activitățile desfășurate.

4. Faceți mai ușor viața utilizatorului aplicației mobile cu Sugestie automată

Principala misiune a designerului este de a face lucrurile convenabile, înțelese intuitiv și frumos. Deci, un lucru simplu, cum ar fi o sugestie automată, vă poate ajuta clienții să găsească mai ușor produsele din magazin.

Căutați cu sugestie automată în aplicațiile Etsy și Toys R Us.
Căutați cu sugestie automată în aplicațiile Etsy și Toys R Us.

Există un lucru pe care noi toți îl urăsc – completarea formularelor, mai ales când vine vorba de numere lungi de carduri de credit. Puteți îmbunătăți capacitatea de utilizare a aplicației dvs. utilizând detectarea automată de tip card. Acest lucru va ajuta la eficientizarea procesului de achiziție oferind feedback imediat pentru tipurile de carduri acceptate. Încercați să automatizați cât mai multe procese de introducere a datelor. Se va reflecta pozitiv asupra ratei de conversie.

5. Creați un sentiment de securitate în aplicația dvs. de e-commerce mobil

Securitatea este un lucru primar cu care clienții sunt preocupați atunci când furnizează detaliile cardului de credit. Chiar dacă aplicația dvs. mobilă este foarte sigură, dar designul dvs. de interfață nu o reflectă cumva, clienții dvs. se vor simți în continuare inconfortabili și nesiguri.

Faceți ca designul dvs. să transmită un sentiment de securitate folosind simboluri de blocare. Ei comunică clienților asigurarea că tranzacțiile lor sunt sigure.

Când proiectați interfața de utilizare a proceselor de tranzacție, utilizați cuvinte precum „continua”, „sigur” și „criptat” pentru a reduce anxietatea utilizatorului.

Nu uitați de puterea psihologiei culorilor! Suntem creaturi vizuale. Culoarea este primul lucru pe care îl percepem, iar subconștientul nostru o traduce într-un sentiment, pozitiv sau negativ. Puteți evoca un sentiment de încredere și securitate, aplicând combinația potrivită de culori orientate către public și specifice sexului.

6. Construiți o casă mobilă simplă, lină și rapidă

28% din vânzările pierdute se întâmplă din cauza proceselor de plăți neprietenoase. O persoană este pregătită și dispusă să plătească – nu o face să renunțe doar pentru că procesul de checkout din aplicația dvs. mobilă este prea lung și complicat.

Să luăm în considerare un exemplu de efectuare a plății mobile a lui Zalora. Există doar trei pași simpli:

cryptomedia inc procesator carduri colaborare zoora
cryptomedia inc procesator carduri colaborare zoora

Următorul lucru cel mai important într-un checkout mobil este să nu ceri utilizatorului să își creeze un cont înainte de a cumpăra. Puteți reduce în mod semnificativ ratele de abandonare a coșului prin proiectarea unui proces de checkout rapid și fără a cere utilizatorilor să se înregistreze mai întâi.

Pentru a oferi confort psihologic pentru un utilizator, utilizați reprezentări vizuale precum bare de progres și permiteți utilizatorilor să vadă progresul lor în procesul de finalizare.

Concluzie

M-Commerce este în creștere rapidă și este important să rămâneți mai departe cu strategia de design UI / UX renovată pentru aplicația dvs. mobilă de comerț electronic. Dovada este în numere: proprietarii magazinelor online nu își pot permite să neglijeze comerțul mobil în 2019.

Optimizarea magazinului online pentru mobil, veți putea oferi clienților dvs. potențiali o experiență de cumpărare omnichannel mai bună, care va avea un impact pozitiv asupra ratelor de conversie.

Când vă regândiți comerțul mobil, păstrați-vă în siguranță și experiența utilizatorului.

Sperăm că aceste practici de proiectare vă vor ajuta să vedeți cum crește M-Commerce în cel mai scurt timp.

By Cryptomedia Inc

Lasă un răspuns