Optimizare motor de căutare

Optimizare motor de căutare
60 Views

Optimizare motor de căutare : Ce care trebuie săl știi înainte de a-ți construi următorul site

Ți-ai început afacerea și sunt gata să ofere clienților un produs minunat care să le îmbogățească viața. Acum trebuie doar să puneți acel produs în mâinile clientului și o mare parte din acest efort începe cu un site web excelent pe care îl numim o pâlnie de vânzare.

Dar, pe măsură ce vă construiți pâlnia, probabil că v-ați gândit cât de bine se va clasifica pe Google. Un clasament Google ridicat poate însemna toată diferența dintre o pagină care aduce în fiecare lună mii de vizitatori și una care abia primește o notificare. Un nivel înalt înseamnă că mai multe persoane intră în pâlnie. Întrebarea devine apoi: cum ajungi pagina ta să fie suficient de mare pentru a obține trafic?

Probabil că ați auzit despre conceptul de SEO, dar nu știați cu adevărat ce a fost sau cum vă afectează. Dacă căutați ajutor pentru înțelegerea acestei idei, ați ajuns la locul potrivit. Cunoașterea SEO poate fi utilă în special atunci când vă construiți pâlnia de vânzări. Să începem cu câteva dintre elementele de bază ale SEO.

Optimizare motor de căutare

SEO înseamnă optimizarea motorului de căutare. Această practică se concentrează pe obținerea unui trafic cât mai organic datorită rezultatelor favorabile ale motorului de căutare. Dar deja intrăm în terminologie care ar putea citi ca o limbă străină, așadar să o descompunem puțin.

Când vorbim despre trafic, ne referim cu adevărat la vizitatorii pâlniei dvs. de vânzări. Traficul bazat pe rezultatele motorului de căutare poate ajunge pe pagina dvs. în moduri diferite. Există trafic plătit, unde oamenii vizitează pagina de destinație pentru pâlnia dvs. de vânzări din cauza anunțurilor pe care le plătiți pentru afișarea acestora în rezultatele Google. Apoi, există trafic organic care provine din clasamentele organice Google. Acestea sunt clasamente pe care nu le plătiți, ci sunt mai degrabă afișate în mod organic pe baza algoritmului Google care clasează paginile web bazate pe mai mulți factori.

Cu cât este mai mare clasamentul, cu atât vei avea mai mult trafic organic. Pe asta ne vom concentra.

Deci, ce determină clasarea Google a unei pagini web? Obiectivul Google este de a prezenta rezultate utilizatorilor care se vor potrivi cu intenția lor. Așadar, dacă cineva caută un curs de construire a respectului de sine (precum un curs pe care trebuie să-l oferiți), Google va dori să le arate rezultate care să le satisfacă cel mai bine căutarea. Pentru a face acest lucru, Google a creat un algoritm care ține cont de sute de factori de clasare. Acest lucru poate părea copleșitor, dar când vine vorba de marketing SEO, vă puteți reduce concentrarea în mod semnificativ la doar câțiva.

Acum că știți care sunt unii dintre cei mai importanți factori pentru o mai bună poziționare pe Google, să trecem peste ce puteți face și de ce ar trebui să o faceți.

Folosiți cuvinte cheie, câștig relevanță

Când vine vorba de SEO pentru întreprinderile mici sau întreprinderile mari, relevanța rămâne un factor cheie. Google vrea să direcționeze vizitatorii către paginile web care sunt relevante pentru orice este căutarea lor.

Dacă conduceți o afacere care este specializată într-un supliment nutrițional, de exemplu, persoanele care caută Google pe acel tip de afacere vor dori probabil să vadă magazinul dvs. Dar de unde știe Google că pâlnia dvs. de vânzări se raportează strâns la suplimente? Totul depinde de tine și de ceea ce pui pe pagina de destinație.

Acesta este locul în care cuvintele cheie și cuvintele cheie pot juca un rol important. Cuvintele cheie și expresiile sunt ceea ce oamenii tastează în bara de căutare Google și Google vrea să le direcționeze către pagini care se potrivesc cel mai bine cu ceea ce scrie. cu sintagma „supliment nutrițional” menționată de mai multe ori, Google va stabili că pagina este relevantă pentru căutare. Cu alte cuvinte, relevanța este termenul care descrie cel mai bine conținutul din pâlnia de vânzări care afectează clasamentele.

Ce poti sa faci

Includerea cuvintelor cheie importante este o componentă importantă a optimizării motoarelor de căutare. Dar anumite cuvinte cheie pot fi extrem de competitive la rang. Cuvântul cheie „suplimente”, de exemplu, va avea un volum mare de căutare și va fi astfel mai dificil de clasat, deoarece paginile care au probabil mai multă autoritate decât dvs. se vor afla în partea de sus a listei.

Pentru o abordare mai eficientă, încercați să vă clasificați pentru expresii mai lungi. „Suplimentele nutriționale” vor avea un volum de căutare mai mic, dar se aplică în continuare paginii dvs. și vor avea o concurență mai mică. „Suplimentele nutriționale pentru claritate mentală” reprezintă și mai mult o frază cheie de nișă, dar, întrucât nu este la fel de competitiv, este posibil să fiți în măsură să o considerați foarte bună.

Aflați ce cuvinte cheie ar trebui să clasificați și asigurați-vă că le includeți pe pagina dvs.

Obțineți linkurile respective

Autoritatea este termenul pentru unul dintre cei mai mari factori care determină clasamentul Google. Vedeți, Google vrea să direcționeze utilizatorii către pagini web care au o înaltă autoritate. Dar autoritatea nu se bazează neapărat pe ceea ce este pe pâlnie. Are mai mult de-a face cu ce cred alte pagini despre asta.

Dacă cineva de pe un alt site îi place pagina de destinație pentru pâlnie și crede că este ceva ce ar trebui să viziteze alți oameni, va plasa un link către pagina respectivă pe propriul site. Cu cât mai multe legături exterioare îndreaptă spre pâlnia ta, cu atât autoritatea va avea și cu atât va fi mai bună în clasamentele Google.

Ce poti sa faci
S-ar putea să vă simțiți un pic neputincioși atunci când depinde de alte site-uri care se leagă de dvs., dar mai există lucruri pe care le puteți face pentru a ajuta lucrurile să meargă. O modalitate este să-ți creezi pâlnia în așa fel încât să poată deveni o voce autoritară în ceea ce îți vinzi.

Fii expertul. Știi despre ce vorbești.

Dacă faceți acest lucru, alte site-uri nu vor avea o a doua gândire cu privire la conectarea la pagina dvs. Dacă pâlnia dvs. de vânzări pe suplimente nutritive este recunoscută ca fiind excelentă, alte locuri, cum ar fi site-urile de sănătate și sănătate, se vor conecta cu plăcere la materialul dvs.

Puteți facilita, de asemenea, crearea de link-uri, oferind conținut propriu. În acest exemplu, puteți contacta site-urile de sănătate și vă puteți oferi să faceți o postare pe blogul oaspeților despre importanța suplimentelor. Postarea ar conține apoi un link înapoi la pâlnia de vânzări.

Aceste strategii Optimizare motor de căutare de marketing iau rezultate, dar beneficiile merită odată ce începeți să vedeți din ce în ce mai multe legături care se îndreaptă spre pâlnie.

Creați conținut excelent, vă rugăm să vă audiența

De asemenea, Google măsoară modul în care oamenii reacționează la pâlnia dvs. de vânzări ca factor pentru determinarea clasamentului. Dacă unei persoane îi place ceea ce vede pe pagina ta după ce a căutat pe Google, va obține o clasare mai mare în viitor.

A spune dacă unei persoane îi place ceea ce vede pe pagina dvs. poate fi destul de subiectiv, dar Google are o modalitate de a o reduce în ceva mai cuantificabil. Aceasta se numește rata de respingere și iată cum funcționează.

Rata de respingere măsoară cât timp stă cineva pe pagina dvs. web înainte de a părăsi. Dacă cineva caută un termen, merge pe o pagină listată în clasament și face clic pe butonul din spate după doar câteva secunde, este posibil ca acestea să nu le găsească suficient de relevante sau interesante.

În schimb, dacă cineva rămâne pe o pagină cel puțin câteva minute, probabil că a găsit ceva pe care îl consideră relevant pentru căutarea sa. Oamenilor le place să stea pe paginile care oferă conținut interesant, care sunt legate de ceea ce caută.

Ce poti sa faci
Conținutul pe care îl puneți pe pâlnie este ceea ce va contribui nu numai la persoanele care se conectează la pagina dvs., ci și la vizitatorii care stau pe acea pagină. După cum puteți vedea, acest lucru afectează în mod direct rata de respingere. Dacă un vizitator face clic pe pagina dvs. după ce a căutat în Google și îi place ceea ce vede, va rămâne cel puțin câteva minute. Acesta este un lucru minunat în ochii Google.

Deci, ce face un conținut bun? Ceva care implică vizitatorul și este relevant pentru ceea ce caută. Acesta poate fi un articol interesant, o postare distractivă pe blog sau chiar un videoclip. Ține de tine.

Creați conținut care atrage atenția oamenilor și atrage atenția pentru mai mult decât o simplă privire.

Evitați tactica dubioasă

Există o mulțime de strategii diferite în Optimizare motor de căutare . Întreprinderile mici și companiile mari au multe de câștigat, dar este important să evitați implicarea în practici SEO considerate lipsite de etică. Acestea sunt uneori denumite „Black Hat SEO”.

Un exemplu în acest sens este umplerea cuvintelor cheie. Acolo este plasat un cuvânt cheie sau o frază pe o pagină web, uneori numerotând în sute. Dacă Google descoperă o tehnică de pălărie neagră, puteți fi penalizat sau lista neagră cu totul. Concentrați-vă pe practicile sigure și de încredere și nu va trebui să vă faceți griji pentru a rula afoul Google.

SEO este doar începutul

Când creezi pâlnia de vânzări, păstrarea în minte a Optimizare motor de căutare este desigur foarte importantă, dar este doar un început. Scopul este de a face vizitatori să înceapă în pâlnie, ceea ce va duce la creșterea de venituri și venituri mai mari.

Cu cât SEO este mai bun, cu atât numărul de vizitatori vin pe pagina ta web. Și cu cât mai mulți oameni vin pe pagina dvs. web, cu atât mai mulți oameni vor intra în pâlnia dvs. de vânzări și vor continua călătoria lor ca client.

SEO este la fel ca orice alt instrument. Folosește-l bine și vei vedea câteva rezultate impresionante.

promovare website</

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *