motive pentru actualizarea site-ului

cryptomedia inc
220 Views

Nu există nicio modalitate mai bună sau mai rentabilă de a face publicitate afacerii decât pe World Wide Web. Trucul, totuși, nu are doar un site web, ci dezvoltarea site-ului potrivit.

S-ar putea să existe multe decizii care să intre în actualizarea site-ului dvs. și am defalcat cele 14 motive-cheie ale noastre în următoarele categorii:

Design.

1. Apelul vizual
Când oamenii vizitează site-ul dvs., îl văd ca o reflecție a organizației dvs. Dacă site-ul dvs. arată profesionist și este încărcat cu informații utile, cititorii vă vor vedea drept autoritate și expert. De asemenea, dacă site-ul arată slab proiectat și structurat și / sau depășit, aceștia vor face aceleași ipoteze despre compania dvs. Site-ul ar trebui să evidențieze produsul și / sau serviciul dvs., iar aspectul ar trebui să arate armonios și consecvent.

Conținutul dvs. a dat date despre el – postări pe blog, evenimente și altele similare? Este logic să eliminați sau să actualizați conținutul depășit. Pe măsură ce site-urile web se maturizează și se dezvoltă, deseori devine evident că anumite părți nu mai funcționează și că devin depășite. Un exemplu evident de acest lucru este utilizarea flash-ului.

2. Responsabil și mobil prietenos
Marea Britanie este acum o societate cu smartphone-uri. Cheltuim două ore pe telefonul smartphone în fiecare zi; de două ori mai mult decât laptopurile și PC-urile. Dacă luați în calcul acest lucru cu actualizarea Google din 21 aprilie 2015 pentru dispozitivele mobile ignorând piața de telefonie mobilă este o afacere foarte riscantă. Acum este considerată practica obișnuită de a face un site mobil prietenos (design receptiv).

Responsive Web Design este o colecție de tehnici care permit unui site să se flexeze și să se adapteze la dimensiunea ecranului pe care îl vedeți. Cineva care vă deschide site-ul pe un smartphone mic ar putea fi afișat pe același site ca persoana care o deschide pe laptop etc. Pentru multe companii, poate chiar să aibă sens să-ți proiectezi site-ul „mobil prima”.

„Zi de zi, numărul de dispozitive, platforme și browsere care trebuie să funcționeze cu site-ul dvs. crește. Responsabilitatea web design-ului reprezintă o schimbare fundamentală în modul în care vom construi site-uri Web pentru deceniul următor „- Jeffrey Veen

În concluzie, dacă nu ați actualizat site-ul dvs. într-un timp, șansele sunt că puteți conduce utilizatorii de telefonie mobilă și clienții potențiali departe. Găsiți informații cu privire la designul nostru de site-uri responsabile pentru mobil.

3. Tehnica și codificarea
Este compatibil browserul dvs. de pe site? Codul dvs. sursă este valid (HTML și CSS)? Site-ul dvs. respectă standardele web de bază? Este limbajul de programare tehnic și / sau (versiune) depășit?

Un factor important pe care ar trebui să-l luați în considerare este creșterea gradului de utilizare în designul web. În fiecare an standardele web se modifică radical și tehnicile de construire a site-urilor devin mai avansate pentru a se conforma celor mai recente standarde. Dacă site-ul dvs. a fost dezvoltat acum câțiva ani, acesta are, probabil, o mulțime de cod HTML inutil și poate încetini vitezele de încărcare a site-ului dvs. – ceea ce poate, la rândul său, să influențeze clasamentul dvs. în rezultatele căutării Google.

Includerea de tehnici moderne, cum ar fi codarea CSS, va permite paginilor dvs. web să se adapteze la toate dispozitivele smartphone.

4. Fotografiile din stoc
Când construiți site-ul dvs., este important să selectați numai componente care vor avea un impact pozitiv asupra obiectivelor site-ului web. Un aspect al unui site web în care acest lucru este valabil mai ales este fotografia. Prea multe modele de site-uri datate au o dependență prea mare pe fotografiile de stoc. Există o serie de argumente cu privire la motivul pentru care nu se utilizează imaginile de stoc acoperite în blog de către Grant Epstein, inclusiv:

Viziunea voastră față de viziunea altcuiva
Cost pe termen scurt comparativ cu costul pe termen lung
Conectare imediată
Utilizarea imaginilor pe site-ul dvs. reflectă cu exactitate mesajul de afaceri pe care încercați să îl prezentați?

Marketing.

5. Utilizarea eficientă a apelurilor la acțiuni
Multe site-uri web datate nu au apeluri eficiente la acțiuni care convertesc utilizatorii către clienți. O chemare la acțiune (CTA) este un buton sau un link pe care îl plasați pe site-ul dvs. web pentru a determina clienții potențiali să devină potențiali prin completarea unei acțiuni pe pagina dvs. de destinație. Este USP dvs. și apel la acțiuni evidențiate în mod clar pe fiecare pagină de destinație? Cât de importante sunt acestea, sunt suficient de interesante pentru a convinge vizitatorul să finalizeze acțiunea dorită?

6. Eficiența măsurării
Veți putea măsura eficiența site-ului dvs. web. Un site vechi nu poate fi echipat cu instrumentele necesare care vă vor ajuta să măsurați cât de eficient este prezența online. Exemple de acest lucru includ cartografierea căldurii, urmărirea conversiilor și înregistrările utilizatorilor. În zilele noastre, există o gamă largă de instrumente online pe care le puteți investi pentru a vă ajuta să măsurați ce funcționează și ce nu se află pe site-ul dvs., până la cele mai mici detalii. Cu toate acestea, pentru a le utiliza, veți avea nevoie de un site web modern.

7. Conținutul
Prima impresie a site-ului dvs. ar fi în mod evident aspectul general, dar un cititor vă vizitează site-ul deoarece căută informații utile. Un redesign al site-ului vă poate oferi și ocazia de a vă re-adresa modul în care comunicați cu toți vizitatorii dvs. și de a scrie o copie care este simplă, vizibilă și mai eficientă – amintiți-vă, în lumea modernă „du-te mai rapid și mai rapid” -4 secunde pentru a angaja noi vizitatori.

Conținutul unui site web ar trebui să fie considerat cel mai important lucru, deoarece ajută la stabilirea eficienței unui site web. Conținutul site-urilor proaspete și unice este un factor foarte important în a încuraja oamenii să revizuiască site-ul dvs. mai des.

8. SEO și actualizarea website-ului
La fel ca un site de marketing digital și SEO ar putea avea nevoie de o reîmprospătare. Dacă nu actualizați site-ul dvs., este sigur că va cădea în clasamentul motorului de căutare. Motoarele de căutare consideră site-urile web cu cel mai recent conținut cel mai relevant pentru utilizatorii web. Conținutul dvs. ar putea fi de aur, dar dacă este același conținut ca acum 5 ani, atunci crawlerele motoarelor de căutare ar putea să nu creadă că este la fel de relevantă.

Redesignul vă oferă, de asemenea, o șansă de a regândi direcționarea în funcție de cuvinte cheie și rata generală de conversie a site-ului dvs. web. Modul în care oamenii caută și modul în care căutările s-au schimbat dramatic în ultimii câțiva ani, chiar mai fericiți cu explozia dispozitivelor smartphone aflate acum în uz.

Lasă un răspuns