Snapchat campania de marketing digital?

Pentru ca imaginea conteaza
270 Views

Ar trebui să folosiți Snapchat în campania dvs. de marketing digital?

Zilele Facebook și Twitter, ca puteri dominante de social media s-au terminat. Astăzi, există mai multe rețele de socializare, fiecare cu nișe și tendințe unice. Deși poate părea prudent la început să cultivăm urmăriri pentru fiecare opțiune, aceasta nu este sustenabilă.

Veți descoperi că avantajele dvs. principale își petrec cea mai mare parte a timpului pe anumite platforme și aproape deloc timp pentru altele. Găsiți-vă clienții și mergeți acolo unde își petrec timpul pentru un marketing de socializare eficient.

Printre noile opțiuni ale platformelor de socializare, una dintre cele mai în creștere este Snapchat, astfel încât marketerii presupun automat că ar trebui să-și ia bucata din acea plăcintă potențial profitabilă.

Snap, Inc., compania mamă a Snapchat, deține o evaluare actuală a pieței de aproximativ 24 de miliarde de dolari. În timp ce lucrați la valorificarea acestui lucru poate părea a fi fără probleme, această platformă de socializare nu este perfectă pentru toate mărcile.

Snapchat raportează o implicare competitivă a utilizatorilor în comparație cu alte platforme de socializare. Majoritatea oamenilor verifică aplicațiile de social media în mod regulat, uneori de câteva ori pe zi. Utilizatorii verifică Snapchat de 18 ori în fiecare zi în medie, iar peste 2,5 miliarde de snaps călătoresc prin rețea la peste 150 de milioane de utilizatori în fiecare zi.

De fapt, mai mult de 41% dintre toți copiii între 18 și 35 de ani din Statele Unite folosesc Snapchat. Dacă doriți să profitați de acest potențial obiectiv, trebuie să luați în considerare cu atenție cum să folosiți Snapchat eficient pentru marca dvs.

Snapchat funcționează pentru marca dvs.?

Snapchat le permite utilizatorilor să trimită fotografii și videoclipuri scurte prietenilor și următorilor lor din aplicație. Utilizatorii își pot personaliza imaginile cu pictograme emoji, text și instrumente de desen. Unii influenți de la Snapchat stimulează membrii publicului lor să se angajeze cu ei, eliberând Snaps doar pentru o perioadă limitată de timp.

Instantaneele sunt, de asemenea, tranzitorii – odată ce un utilizator vede o imagine sau un videoclip Snap, au doar câteva secunde cu aceasta înainte de a fi dus pentru totdeauna. Utilizatorii pot face capturi de ecran de Snaps, dar fereastra pentru a face acest lucru este limitată.

În funcție de tipul de afacere pe care îl conduci, aceasta ar putea fi o formă puternică de implicare pentru publicul tău. Cu toate acestea, utilizatorii Snapchat tendințează pe partea tânără, astfel încât, dacă nu puteți capta interesul acestei demografii, s-ar putea să nu merite timp. Marketerii se confruntă cu presiuni extraordinare pentru a conduce implicarea rețelelor de socializare ale brandurilor lor cu publicul lor și este esențial să nu pierdeți timp în care eforturile dvs. se dovedesc fără rod.

Măsurați ROI

Fiecare efort de marketing ar trebui să depună eforturi pentru un profit pozitiv al investiției (ROI). Mai simplu, dacă nu câștigați mai mult decât ceea ce investiți într-o strategie de campanie, acea strategie nu este rentabilă și, probabil, nu va rămâne viabilă mult timp. Snapchat este scump pentru agenții de publicitate din cauza potențialului pentru un nivel ridicat de implicare.

Majoritatea modelelor de publicitate tradiționale pentru Snapchat folosesc un model cost-pe-impresie. În esență, plătiți de fiecare dată când utilizatorii vă văd conținutul. Din păcate pentru marketerii interesați de Snapchat, platforma nu este prietenoasă pentru întreprinderile mici sau în creștere.

Cheltuiala minimă pentru publicitate pe Snapchat este de uimitor 40.000 USD. Modelele de anunțuri speciale care operează pe un model cost-pe-swipe sunt, de asemenea, costisitoare. Dacă nu aveți lichiditatea pentru a investi atât de mult pentru un rezultat potențial incert, procurarea minimă este un factor de descurajare puternic.

Puteți adapta marketingul dvs. Snapchat folosind un geofilter unic pentru cele mai rentabile rezultate. După cum sugerează și numele, un geofilter direcționează conținutul dvs. către o anumită locație. Acest lucru poate fi eficient pentru afacerile locale care doresc să ajungă la mai multe persoane din zona lor. Snapchat va lua în considerare dimensiunea zonei pe care doriți să o vizați și volumul estimat al traficului într-o anumită perioadă pentru a determina costul.

Determinați-vă audiența

În cea mai mare parte, Snapchat funcționează doar ca o platformă de marketing pentru organizații de afaceri către clienți. Dacă lucrați într-o operațiune business-to-business, cel mai probabil nu veți găsi suficientă prezență profesională pe Snapchat pentru a justifica investiția într-o campanie de marketing. Snapchat este o linie directă pentru utilizatorul final. Dacă doriți să cultivați produse direct de la baza de consumatori, le puteți găsi pe Snapchat.

De asemenea, luați în considerare ce tip de bunuri și servicii oferă compania dvs. Tipurile dvs. de clienți ideali au tendința către partea tânără? Peste 70% dintre utilizatorii Snapchat sunt mai mici de 34 de ani, așa că, dacă aveți o piață mai veche, probabil că nu veți vedea rezultate favorabile. Dacă clienții dvs. sunt tineri și apreciază conținutul multimedia, gândiți-vă la modalități de a le trimite conținut valoros în format foto sau video.

Dacă vă puteți gândi la mai multe posibilități, este posibil să începeți Snapchatting. Peste 90% din campaniile care folosesc Snapchat raportează câștiguri de vânzări după publicitatea pe platformă.

Determinați-vă audiența
Determinați-vă audiența

Compararea Snapchat cu alte tactici de marketing

Unul dintre cele mai bune instrumente pentru marketeri de pe Snapchat este posibilitatea de a încărca atașamente pentru publicul tău. Aceste atașamente ajung la utilizatori într-un format ușor de navigat. Utilizatorii glisează pur și simplu pentru a vizualiza conținutul. Snapchat raportează că rata sa de extindere obține rezultate de cinci ori mai pozitive decât ratele de clic medii pe alte canale de marketing.

Folosind fișierele atașate Snapchat, puteți trimite articole informative audienței, opt-inuri de e-mail, conținut video, invitații pentru instalarea aplicațiilor mărcii dvs., link-uri către site-ul dvs. web și alte profiluri de social media și multe altele.

Dacă utilizatorii sunt interesați de marca dvs., vor lua probabil timpul pentru a trece prin atașamentele dvs. și a vedea ce aveți de oferit. Dacă îți adaptezi campania Snapchat la captarea atenției unei baze de consum mai tinere, poți crește gradul de conștientizare a mărcii.

Idei pentru campaniile Snapchat

Fiecare afacere are o personalitate unică, iar eforturile dvs. de marketing pe o platformă centrată pe distracție precum Snapchat ar trebui să vă arate partea umană. Luați în considerare următoarele, atunci când creați noi modalități de a interacționa cu publicul dvs.:

Discutați unu-la-unu cu clienții. Puteți primi mesaje, întrebări sau critici cu privire la materialele dvs. de marketing de la utilizatori. Luați acest feedback în serios și faceți efortul de a răspunde la cât mai multe angajamente ale utilizatorilor. Consumatorii moderni adoră să se simtă apreciați, așa că arătați-le că vă pasă, acordând timp pentru a aborda în mod individual preocupările lor și a răspunde la comentariile lor.
Insider arată. Arată publicului tău ce se întâmplă în spatele scenei la compania ta. Dacă produceți bunuri, luați în considerare să faceți o prezentare a instalației de producție pentru a arăta clienților dvs. cum vă produceți produsele. De asemenea, ați putea avea un conținut ușor de arătat angajaților care se bucură de timpul lor la serviciu și care evidențiază unele dintre lucrurile care vă fac compania unică.
Lucrați cu influenți. Influenții social media au o abordare extraordinară, așa că căutați personalități Snapchat cu urmări importante, care produc conținut legat de marca dvs. După ce descoperi câțiva candidați, abordează-i cu idei promoționale încrucișate și vezi dacă poți valorifica accesul la audiențele lor mari.
Ține legătura. Oamenii mai tineri sunt în general la evenimente mondiale. Informațiile călătoresc rapid, iar tinerii respectă companiile care pot produce ceva valoros care rezonează cu vremurile. Nu vă grăbiți să publicați conținut despre cele mai recente tendințe și evenimente. Multe companii au suferit reacții dezastruoase din partea clienților lor, în urma unor versiuni de conținut nesimțite sau slab cronometrate pe rețelele de socializare, așa că folosiți discreția atunci când decideți ce să încărcați.

marketing digital

Articol By CryptoMedia Inc Team (Bogdan)

CryptoMedia Inc Multumim ca ne-ai vizitat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *