Marketing : Câteva metode ușoare

marketing
51 Views

Marketing : Câteva metode ușoare pentru comercializarea afacerii dvs. de proiectare

Până acum, noua ta afacere de design a fost ca un secret bine păstrat. Prietenii și familia dvs. știu că v-ați pus talentele pe piață, dar nu mulți alți oameni o fac (cum ar fi clienții). Iată cum să stârnești interesul publicului într-un mod care nu te împiedică într-o mizerie zgomotoasă de auto-promovare.

Promovarea numelui dvs. online

Marketingul online este o ușă rotativă fără sfârșit, cu ceva nou la fiecare schimb. Pentru a rămâne relevant în calitate de designer, în special unul independent, nu vă puteți permite să vă lăsați îngropat sub toate celelalte conținuturi care vin la audiența dvs. de pe Internet. Când înțelegeți obiectivele dvs. de afaceri și demografia dvs. țintă, puteți începe să vă faceți un accesoriu în viața viitorilor clienți. Câteva modalități de a realiza acest lucru includ:

Blogging-ul în mod regulat, cel puțin o dată pe săptămână, cu o abordare unică pe subiecte relevante. Postările ocazionale de distracție sunt în regulă – descriu minunata călătorie pe care tocmai ai făcut-o cu familia sau împărtășindu-ți gândurile cu privire la cea mai recentă adaptare pe ecran mare a cărții tale favorite.
Conectarea la alte bloguri din industria designului, în special la cele bine citite, în postările proprii. Conexiunile cu site-uri de renume nu numai că creează relații cu acele site-uri, dar îmbunătățește și vizibilitatea online.
Fiind un membru activ al forumurilor online și al comunităților membre ale site-urilor web de design, consolidându-vă conexiunea comunității cu prezența și informațiile autoritare.
Împărtășirea celor mai recente proiecte pe site-uri sociale prietenoase vizual, precum Pinterest, Instagram și Facebook. (Facebook și Twitter sunt de asemenea bune pentru promovarea actualizărilor blogului dvs.)
Odată ce te-ai stabilit ca voce în domeniul tău, întreabă alte site-uri consacrate dacă poți contribui la site-ul lor web (articole, infografii etc.). (Rețineți că vă ajută dacă conținutul dvs. a primit multă implicare, arătându-le că vor primi rezultate similare cu o contribuție inițială.)
În fiecare comunicare promoțională, imaginea dvs. de marcă este esențială. Dacă arătați la fel peste tot, datorită pozelor dvs. de profil consecvente, numele afacerii și stilului de scriere, comunitatea de design va începe să vă recunoască – ceea ce vă stabilește numele în rândul unui public bine căutat.

Engaging Potential Customers Offline

Nu subestimați niciodată puterea unui bun tipar de tipărire vechi pentru a vă păstra conștientizarea în comunitatea locală. Consumatorii simt o legătură mai puternică cu ceva pe care îl pot ține în mână decât cu tot ceea ce clipește pe un ecran, evidențiat prin faptul că poșta directă îi determină să cheltuiască mai mult. Piesele tipărite, cum ar fi fluturașele postate local și cărțile poștale supradimensionate vă pun munca, numele, sigla și, sperăm, fața dvs. în fața potențialilor clienți, în timp ce se ocupă de activitățile lor zilnice.

Aceste articole ar trebui să prezinte nu numai propria ta abilitate, ci și ceea ce spun alții despre tine, așa că aruncă câteva recenzii bune pe care le-ai primit. Dacă nu aveți încă multe recenzii din care să alegeți, cereți recomandări celor care v-au lăudat munca în trecut. Nu vă fie frică să renunțați la unii dintre clienții dvs. cunoscuți (cu permisiunea lor, desigur). După expuneri suficiente, cei care vă văd materialele ar putea să vă caute doar online.

Comercializarea offline nu trebuie restricționată nici la bucăți de hârtie sub diferite forme. Iată o listă de idei pe care le puteți utiliza pentru ca oamenii să-și observe compania în timp ce mergeți în viața de zi cu zi:

Spuneți clienților că vă gândiți la ei, trimițându-le carduri de vacanță pe care le proiectați special pentru ei. Personalizarea va rămâne, permițând serviciului dvs. să devină de vârf.
Aveți o carte de vizită superbă pentru a le preda în timp ce faceți rețea. Un design bun pe un mediu atât de mic este unul dintre cele mai puternice moduri prin care îți poți demonstra abilitatea către viitorii clienți.
Organizați un concurs la alegerea dvs. în cadrul întreprinderilor locale, câștigătorul obținând un serviciu de design gratuit de la dvs. Aceasta avertizează potențiali clienți cu privire la existența și talentele tale.
Lipiți o autocolantă sau un magnet de marcă pe vehiculul dvs., pentru o promoție care să fie accesibilă și să obțină o rată mare de vizualizare.
Luați în considerare să difuzați un anunț sau două în mass-media tipărită locală, pentru a ajunge la un demografic care poate să nu primească mult online, dar care să se bucure de dezlegare cu o revistă sau un ziar. Orice puteți face pentru a vă extinde publicul (fără a depăși bugetul dvs. publicitar) vă va ajuta vizibilitatea.
Cel mai important, permiteți-vă oamenilor să vă cunoască.
Vorbeste cu ei la intalniri de afaceri, la evenimente din oras, in linie la cafenea la pranz, oriunde! Dacă conversația duce la ceea ce faci pentru a trăi, aceasta este o oportunitate excelentă; dar dacă nu, nu o forțați. Doar stabilirea unei conexiuni plăcute între față și interacțiunile dvs. personale poate duce mai târziu afaceri.

Optimizarea ambelor strategii pentru vizibilitate maximă

Ca întotdeauna, eforturile dvs. în afara și offline ar trebui să lucreze împreună. A fi prezent și a interacționa în ambele domenii este necesar pentru succes. Proiectați-vă strategia promoțională în jurul clienților dvs. Dovedește-ți că afacerea lor merită timpul tău și vor începe să te considere că merită timpul lor.

Bilanțul optim de imprimare și marketing digital este diferit pentru fiecare designer independent. Factori precum locația, media preferată și nivelul de saturație a pieței vor avea un impact asupra strategiei de marketing. Este posibil să vă facă câteva încercări de încercare și eroare pentru a obține cel mai bun randament pentru promoțiile dvs., dar chiar și pașii micuți ai dvs. vă vor ajuta să vă faceți mai vizibil decât ați fost înainte.

marketing digital

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *