Social media lucruri importante pe care le puteți afla despre audiența.

Ghidul complet de navigare cu prioritate
31 Views

Social media și rețelele sociale includ revoluția actuală a interacțiunii online. Eclipsarea e-mailului și a altor instrumente ca mijloc de comunicare implicit al oamenilor.

Dacă sunt trimise cantități uimitoare de informații sub formă de discuții, indicii sociale și alte interacțiuni online. Participarea este absolut necesară pentru ca antreprenorii să se mențină și să rămână relevanți. Dar, pentru a participa eficient cu publicul țintă. Pentru a aduna informații și a filtra ceea ce este cu adevărat important.

social media
social media

Instrumentele de ascultare socială joacă un rol important în a vă ajuta să vă comercializați brandul. Făcându-vă cunoscut următoarele informații cheie:

1. Unde oamenii sunt activi

Instrumentele pentru ascultarea socială vă permit să categorizați mențiunile online, permițându-vă să vedeți ce proporție a publicului dvs. a conținut publicat pe diverse platforme de socializare.

Puteți iniția conversația cu ei și să acumulați resurse pentru marketing pe aceste platforme. Știind unde își petrec oamenii și timpul și energia, vei ști unde să-ți petreci al tău.

social-media-instagram-social-channels
social-media-instagram-social-channels

2. Identificarea tendințelor

Instrumentele de ascultare socială vă permit să identificați cuvinte cheie, termeni ezoterici și fraze pentru a vă raporta la consumatorii dvs. Deoarece cunoașterea a ceea ce spun oamenii despre produsele dvs. vă permite să intrați în conversație și chiar să treceți înainte.

Venind să înțelegeți conversațiile asociate, veți obține o perspectivă asupra impresiei generale a publicului dvs. despre întreaga gamă de produse de pe piața dvs, inclusiv cele produse de concurența dvs.

social-ascultare-trend-identifica
social-ascultare-trend-identifica

3. Identificarea influenței

Identificarea influențelor în rândul publicului tău îți permite să relaționezi cu publicul tău și să îi transformi în influenți în favoarea ta. Câștigați raport și aflați despre ce este important pentru ei. Prin stabilirea unei relații cu acești jucători-cheie, ei își vor folosi influența pentru a vă ajuta să vă stabiliți marca.

4. Cum este percepută marca dvs.

Brandul dvs ar putea viza piața de ultimă generație dacă doriți. Dar sunteți sigur că toată lumea o vede așa? Instrumentele de ascultare socială determină dacă mesajele dvs. de marketing fac de fapt pas cu publicul.

Analizând și clasificând mențiunile despre marca dvs. în sentimente pozitive și negative, veți ști dacă ați poziționat marca dvs. pentru a viza piața potrivită.

social-ascultare-brand
social-ascultare-brand

5. Descoperiți cele mai frecvente puncte de durere

Pentru noile mărci, rezolvarea zonelor cu probleme ale produselor lor este crucială. Folosind instrumentele de ascultare socială pentru a izola conversațiile despre aceste domenii pentru îmbunătățire. Puteți îmbunătăți și repara produsul, marca și reputația dvs.

6. Level The Playing Field

Te întrebi ce gândește concurența ta sau ce au făcut? Introduceți cuvintele cheie relevante pentru industrie în instrumentul dvs. de ascultare socială.

În acest fel, veți avea la dispoziție toate conversațiile disponibile publicului. Veți putea vedea ce avantaje are concurența dvs. și cum se simt oamenii în legătură cu această nouă tehnologie. Folosiți aceste cunoștințe pentru a vă ridica la nivelul lor.

7. Ce calități sunt importante pentru ele în produse

Informațiile clienților despre produse sunt peste tot, văzute în recenziile clienților, în sondajele de opinie și preferințe. Precum și în discuțiile de percepție a mărcii, prin analize aprofundate, instrumentele de ascultare socială. Oferă detalii despre ceea ce simt clienții că sunt cele mai importante calități ale produselor pe care le cumpără. Factori intrinseci și extrinseci care influențează cumpărăturile, precum și calitățile critice care fac ca un brand deasupra concurenței.

8. What Customers Like About Products

Strategia de marketing este importantă, la fel și modul în care îți concentrezi strategia pentru a răspunde preferințelor clienților tăi. Cunoscând declanșatorii care sunt cei mai influenți în deciziile lor de cumpărare, puteți accentua punctele de vânzare pentru produsele dvs., iar produsele dvs. se vor mișca și mai repede.

social-media-like
social-media-like

9. Cum să dezvolți produse mai bune

În conformitate cu descoperirea celor mai frecvente puncte de durere, ascultarea socială permite, de asemenea, clienților șansa de a fi auzite atunci când își exprimă îngrijorarea cu privire la modul de a îmbunătăți un produs. Când clienții simt că sunt auziți, este mai probabil să îi păstrați ca clienți, în loc să-i pierdeți în competiție.

10. Idei de conținut

Ascultarea socială distilează zgomotul pe Internet în informații practice, pe care le puteți utiliza pentru a dezvolta conținut care se adresează direct problemelor și întrebărilor clienților dvs. De exemplu, dacă majoritatea utilizatorilor nu știu cum să utilizeze o caracteristică nouă a celui mai recent produs, puteți implementa răspunsul în strategia de conținut.

11. Cum se implică în conținut

Uneori, conversațiile online conțin idei care necesită contextualizare, mai ales când punctele de vedere polarizante ies la iveală. Instrumentele de ascultare socială vă ajută să puneți în gând gândurile publicului dvs., permițându-vă să vedeți o imagine mai mare.

social-listening-ideas
social-listening-ideas

13. Înțelegerea sursei dvs. de date

Datele care nu reprezintă audiența dvs. sau care sunt înșelătoare, pot face mai mult rău decât bine. Este important să știți cu siguranță dacă sursele dvs. sunt autentice și că datele care provin din canalele pe care le-ați selectat se potrivesc cu demografia clienților.

14. Îmbunătățirea agilității

Agilitatea în social media se referă la timpul dvs. De reacție atunci când abordați o problemă, indiferent dacă este un feedback pozitiv, o plângere sau mențiune neutră. Așa cum am menționat mai sus, clienților le place să fie ascultați și capacitatea dvs. de a răspunde rapid la preocupările lor vă pot ajuta enorm să vă construiți o imagine pozitivă de marcă. Instrumentele de ascultare socială vă ajută să rămâneți în pas.

15. Recrutare socială

Instrumentele de ascultare socială au o valoare ascunsă în descoperirea talentului nu doar influenți, ci și experți cheie, marketeri și tehnicieni care vă pot ajuta să vă construiți marca cu o perspectivă nouă.

Șansele sunt că instrumentele dvs. De ascultare socială fac minuni pentru voi, așa că anunțați-ne. Împărtășește-ți experiențele și comentează mai jos.

Share daca va placut accest articol by CryptoMedia Inc

Lasă un răspuns