Magazin Online

Loialitatea clienților

62 Views

Loialitatea clienților: zece modalități de a câștiga mai mulți cumpărători repetiți

Este mult mai ușor să vândă clienților existenți decât să câștige noi, dar multe magazine online cheltuiesc cea mai mare parte a dolarilor lor de marketing pe aceștia din urmă. Pentru a crește rapid veniturile, cea mai bună strategie este de a inspira loialitatea mai profundă a clienților în persoanele care au achiziționat deja de la dvs. Să aruncăm o privire la zece modalități de a face acest lucru în mod eficient.

1. Livrați articolele la timp și în bune condiții

Pare simplu, dar de aici începe fidelitatea: prin atingerea fiabilă a celei mai de așteptări a serviciilor pentru clienți. Când cineva comandă ceva din magazinul dvs., se așteaptă ca acesta să ajungă într-un timp rezonabil și în stare bună.

Dacă sistemele dvs. de îndeplinire sunt neplăcute și primiți reclamații frecvente cu privire la întârzierile la livrare sau la marfa deteriorată, sarcina principală este de a rezolva acele probleme pentru a oferi clienților experiența pe care o merită.

2. Amplificați serviciul pentru clienți ca parte a livrării

Odată ce clientul primește ceea ce a comandat, ar trebui să se simtă apreciat, servit și apreciat. Poate chiar un pic stricat. Faceți-i să se simtă grozav pentru că au cumpărat produsul dvs.

Aceasta începe cu o simplă mulțumire. Dacă vindeți un articol de înaltă valoare, faceți un apel telefonic de mulțumire din procesul de livrare standard pentru a vă asigura că clientul este complet satisfăcut. Pentru articole mai mici, includeți un fel de atingere personală. În funcție de ceea ce vindeți, este posibil ca o notă scrisă de mână să fie cea mai bună, dar un autocolant pe factură sau pachet este de asemenea o opțiune excelentă.

Dacă este cazul, includeți instrucțiuni pentru asamblarea sau utilizarea produsului dvs. și furnizați informații de contact pentru serviciul clienți în mai multe locuri, astfel încât clienții să nu fie nevoiți să caute o modalitate de a vă contacta cu întrebări. Și asigurați-vă că cineva răspunde prompt. Dacă clienții trebuie să stea în așteptare timp de 45 de minute sau nu primesc o confirmare rapidă prin e-mail, puteți paria că se gândesc să își ducă afacerile în altă parte.

3. Surpriză și încântare

Pachetul dvs. nu trebuie să fie doar o altă cutie maro cu înveliș cu bule. S-ar putea să doriți să cheltuiți ceva mai mult pe ambalaje creative sau impresionante. Includeți un cadou fără surpriză.

Pentru a încuraja loialitatea clienților, repetarea achizițiilor și trimiterile, faceți cadoul marca și ceva ce este probabil să păstreze și să vadă în mod regulat: coșuri, autocolante, pixuri, brelocuri, cani, magneți. Iată o resursă excelentă pentru alte idei de cadouri memorabile.

4. Urmăriți imediat

Imediat după cumpărare, fiecare client ar trebui să primească un e-mail automat de bun venit sau de mulțumire. Aceasta poate include cupoane speciale pentru clienți noi, o ofertă de cadouri gratuite cu o a doua achiziție sau produse sugerate de care ar putea fi interesați.

5. Urmăriți periodic

Mulți clienți nu sunt interesați să cumpere altceva imediat după ce au făcut doar o achiziție. La câteva luni pe drum, s-ar putea să se simtă altfel – dar numai dacă își vor aminti de tine.

După ce aveți informațiile de contact ale unui client, trimiteți mesaje de e-mail consistente. Iată un studiu care a investigat frecvența e-mailului și relația acestuia cu vânzările; companiile care au trimis un e-mail pe lună au înregistrat o medie de 7,47. Companiile care au trimis 10-19 emailuri pe lună au avut o medie de 18.59 de comenzi. Adică cu aproximativ 250% mai multe comenzi și mai multe e-mailuri.

De ce se întâmplă asta? Pentru că aproape nimeni nu deschide fiecare e-mail pe care îl primește. Dacă trimiteți zece e-mailuri pe lună, destinatarul ar putea deschide două sau trei, oferindu-vă două sau trei șanse de a face o vânzare. Dacă trimiteți doar un e-mail pe lună și îl ignoră, aveți șanse zero.

Un instrument de e-mail marketing precum AutomateWoo se integrează cu magazinul dvs. online, astfel încât să puteți păstra legătura constantă cu clienții existenți și anterior.

6. Livrați valoare, nu doar oferte de vânzare

Ce pui în aceste e-mailuri? Ești de așteptat să inventezi noi cupoane și oferte de trei ori pe săptămână? Nu.

În primul rând, puteți retrimite aceeași ofertă de mai multe ori, prezentată în moduri diferite. Dacă aveți un termen limită pentru o anumită vânzare, puteți trimite e-mailuri separate la:

Anunțați vânzarea și termenul.
Înfrumusețează valoarea vânzării.
Amintiți-vă clienților despre produsele incluse în vânzare.
Avertizați oamenii când se apropie termenul.
Aceasta este patru e-mailuri. Distribuie-le pe cele două săptămâni și ai o întreagă campanie de marketing.

Dar și mai important, livrați valoare cu fiecare e-mail. Ai putea:

Trimite sfaturi și trucuri relevante pentru clienții tăi.
Trimiteți răspunsuri la întrebări frecvente.
Oferiți resurse gratuite.
Trimite link-uri către postări de blog noi.
Parteneri cu afaceri complementare și spuneți-le clienților dvs. despre acestea. (Cealaltă afacere ar putea face același lucru pentru dvs. sau puteți partaja orice profit care rezultă din e-mail.)

7. Folosiți Social Media pentru a vă menține vârful

Social media realizează multe dintre aceleași obiective ca e-mailul pentru o felie diferită de audiență. Publicați conținut similar cu ceea ce includeți în e-mailuri: vânzări, sfaturi, răspunsuri, resurse, postări pe blog, inspirație și elemente interesante precum sondaje și testări. WooCommerce oferă extensii pentru integrarea magazinului dvs. cu Pinterest, Facebook și Instagram.

8. Implementați un sistem de puncte și recompense

Un sistem de recompense oferă clienților puncte pentru cumpărare, înscriere la newsletter-ul dvs. de e-mail, urmărirea dvs. pe rețelele de socializare, plăcere și partajare postări, lăsarea de recenzii, trimiterea de recomandări și multe altele. Există o mulțime de potențial de creativitate! Clienții rămân angajați și își pot folosi punctele pentru a obține reduceri și oferte.

Extensia Points and Rewards vă ajută să configurați și să gestionați un sistem de recompense pentru clienți. Vă permite chiar să acordați clienților puncte pentru achizițiile anterioare, astfel încât clienții existenți obțin imediat recompense pe care le pot utiliza pentru a cumpăra mai multe produse.

9. Retarget cu Google Ads

Retargeting este o modalitate de a afișa anunțuri online numai persoanelor care v-au vizitat deja site-ul. Astfel, reclamele sunt mai direcționate, concentrându-se doar pe persoane care au demonstrat deja un anumit nivel de interes pentru afacerea dvs.

Retargeting funcționează pentru persoanele care vă vizitează site-ul și nu cumpără. Dar funcționează și – probabil și mai bine – la clienții anteriori. Acesta este încă un mod de a rămâne în mintea lor.

Pentru a configura reclame retargeting, încercați Google Ads pentru extensia WooCommerce.

10. Scrieți conținut pe care nu îl pot ignora

Marketingul de conținut funcționează cel mai bine atunci când rezolvă probleme, răspunde la întrebări și face viața într-un fel mai ușoară. Blogurile sunt perfecte pentru asta, iar unul dintre avantajele mari ale WooCommerce este integrarea sa perfectă cu WordPress, care a fost construit pentru bloggeri.

Dacă puteți publica doar patru postări pe blog – una pe săptămână – veți avea o selecție de resurse valoroase pe care le puteți partaja cu clienții existenți pe fiecare canal media. Acest lucru vă va ajuta să rămâneți la curent, să încurajați achizițiile repetate și să creșteți recomandările.

Începeți să construiți loialitatea clienților
Căutarea de clienți noi este excelentă, dar nu uitați de cei care v-au achiziționat deja! Este cel mai probabil să cumpere din nou, iar concentrarea pe acestea este cea mai rapidă modalitate de a stimula o creștere a veniturilor.

Puneți în practică cât mai multe dintre aceste zece idei și veți genera mai multă loialitate, bunăvoință și recomandări ale clienților.

Alte Articole Magazin Online sau Marketing Online

Lasă un răspuns