webmasteri

Liniile directoare pentru webmasteri

31 Views

Liniile directoare pentru webmasteri

Respectarea Instrucțiunilor generale de mai jos vă va ajuta Google să vă găsească, să indexeze și să vă claseze site-ul.

Vă încurajăm cu insistență să acordați o atenție deosebită Ghidurilor de calitate de mai jos, care prezintă unele dintre practicile ilicite care pot duce la eliminarea completă a site-ului din indexul Google sau afectarea altfel a unei acțiuni algoritmice sau manuale de spam. Dacă un site a fost afectat de o acțiune de spam, este posibil să nu mai apară în rezultatele de pe Google.com sau pe niciunul dintre site-urile partenere Google.

Orientări generale

Ajutați Google să vă găsească paginile
Asigurați-vă că toate paginile de pe site pot fi accesate printr-un link dintr-o altă pagină care poate fi găsită. Linkul de referință trebuie să includă fie text, fie, pentru imagini, un atribut alt, care este relevant pentru pagina țintă. Linkurile care pot fi accesate cu crawlere sunt etichete cu un atribut href.
Furnizați un fișier sitemap cu linkuri care indică paginile importante de pe site-ul dvs. De asemenea, furnizați o pagină cu o listă de link-uri către aceste pagini care poate fi citită de om (uneori numită index de site sau pagină de hartă a site-ului).
Limitați numărul de linkuri pe o pagină la un număr rezonabil (câteva mii cel mult).
Asigurați-vă că serverul dvs. web acceptă corect antetul HTTP If-Modified-Since. Această caracteristică direcționează serverul dvs. web să informeze Google dacă conținutul dvs. s-a schimbat de la ultima accesare cu crawlere a site-ului dvs. Sprijinirea acestei caracteristici vă economisește lățimea de bandă și cheltuielile generale.
Utilizați fișierul robots.txt de pe serverul dvs. web pentru a vă gestiona bugetul de accesare cu crawlere, împiedicând accesarea cu crawlere a unor spații infinite, cum ar fi paginile cu rezultate ale căutării. Păstrați actualizat fișierul robots.txt. Aflați cum să gestionați accesarea cu crawlere cu fișierul robots.txt. Testați acoperirea și sintaxa fișierului dvs. robots.txt folosind instrumentul de testare robots.txt.
Modalități de a ajuta Google să vă găsească site-ul:

Rugați Google să vă acceseze cu crawlere paginile.
Asigurați-vă că orice site-uri care ar trebui să știe despre paginile dvs. știu că site-ul dvs. este online.

Ajutați Google să vă înțeleagă paginile

Creați un site util, bogat în informații și scrieți pagini care să vă descrie în mod clar și precis conținutul.
Gândiți-vă la cuvintele pe care le-ar tasta utilizatorii pentru a găsi paginile dvs. și asigurați-vă că site-ul dvs. include de fapt acele cuvinte în cadrul acestuia.
Asigurați-vă că elementele și atributele alt sunt descriptive, specifice și exacte.
Proiectați-vă site-ul pentru a avea o ierarhie conceptuală clară a paginilor.
Urmați cele mai bune practici recomandate pentru imagini, videoclipuri și date structurate.
Atunci când utilizați un sistem de gestionare a conținutului (de exemplu, Wix sau WordPress), asigurați-vă că acesta creează pagini și linkuri pe care motoarele de căutare le pot accesa cu crawlere.
Pentru a ajuta Google să înțeleagă pe deplin conținutul site-ului dvs., permiteți accesarea cu crawlere a tuturor activelor site-ului care ar afecta semnificativ redarea paginilor: de exemplu, fișiere CSS și JavaScript care afectează înțelegerea paginilor. Sistemul de indexare Google redă o pagină web așa cum ar vedea-o utilizatorul, inclusiv imagini, fișiere CSS și JavaScript. Pentru a vedea ce elemente de pagină pe care Googlebot nu le poate accesa cu crawlere, utilizați instrumentul de inspecție URL; pentru a depana directivele din fișierul dvs. robots.txt, utilizați instrumentul Tester robots.txt.
Permiteți roboților de căutare să vă acceseze cu crawlere site-ul fără ID-uri de sesiune sau parametri URL care le urmăresc calea prin site. Aceste tehnici sunt utile pentru urmărirea comportamentului utilizatorilor individuali, dar modelul de acces al roboților este complet diferit. Utilizarea acestor tehnici poate duce la indexarea incompletă a site-ului dvs., deoarece roboții pot să nu poată elimina adresele URL care arată diferit, dar care arată de fapt către aceeași pagină.
Faceți vizibil în mod implicit conținutul important al site-ului dvs. Google este capabil să acceseze cu crawlere conținut HTML ascuns în elemente de navigație, cum ar fi file sau secțiuni extinse, cu toate acestea considerăm că acest conținut este mai puțin accesibil utilizatorilor și credem că ar trebui să faceți cele mai importante informații vizibile în vizualizarea paginii implicite.
Faceți un efort rezonabil pentru a vă asigura că linkurile publicitare de pe paginile dvs. nu afectează clasamentul motoarelor de căutare. De exemplu, utilizați robots.txt, rel = „nofollow” sau rel = „sponsorizat” pentru a împiedica urmărirea linkurilor publicitare de către un crawler.

Ajutați vizitatorii să vă folosească paginile

Încercați să utilizați text în loc de imagini pentru a afișa nume, conținut sau linkuri importante. Dacă trebuie să utilizați imagini pentru conținut textual, utilizați atributul alt pentru a include câteva cuvinte din text descriptiv.
Asigurați-vă că toate linkurile merg către pagini web live. Folosiți HTML valid.
Optimizați timpul de încărcare a paginii. Site-urile rapide îi fac pe utilizatori fericiți și îmbunătățesc calitatea generală a web-ului (în special pentru acei utilizatori cu conexiuni de internet lente). Google vă recomandă să utilizați instrumente precum PageSpeed ​​Insights și Webpagetest.org pentru a testa performanța paginii dvs.
Proiectați-vă site-ul pentru toate tipurile și dimensiunile de dispozitive, inclusiv desktopuri, tablete și smartphone-uri. Utilizați instrumentul de testare prietenoasă pentru dispozitive mobile pentru a testa cât de bine funcționează paginile dvs. pe dispozitive mobile și pentru a obține feedback cu privire la ceea ce trebuie remediat.
Asigurați-vă că site-ul dvs. apare corect în diferite browsere.
Dacă este posibil, asigurați conexiunile site-ului dvs. cu HTTPS. Criptarea interacțiunilor dintre utilizator și site-ul dvs. web este o bună practică pentru comunicarea pe web.
Asigurați-vă că paginile dvs. sunt utile cititorilor cu deficiențe de vedere, de exemplu, testând utilizabilitatea cu un cititor de ecran.

Linii directoare de calitate

Aceste orientări privind calitatea acoperă cele mai frecvente forme de comportament înșelător sau manipulator, dar Google poate răspunde negativ la alte practici înșelătoare care nu sunt enumerate aici. Nu este sigur să presupunem că doar pentru că o anumită tehnică înșelătoare nu este inclusă pe această pagină, Google o aprobă. Proprietarii de site-uri web care își cheltuiesc energiile susținând spiritul principiilor de bază vor oferi o experiență de utilizare mult mai bună și, ulterior, se vor bucura de o clasare mai bună decât cei care își petrec timpul căutând lacune pe care le pot exploata.

Dacă credeți că un alt site abuzează de recomandările Google privind calitatea, vă rugăm să ne anunțați prin depunerea unui raport de spam. Google preferă să dezvolte soluții scalabile și automate la probleme și va folosi raportul pentru a îmbunătăți în continuare sistemele noastre de detectare a spamului.

Principii de baza

Creați pagini în principal pentru utilizatori, nu pentru motoarele de căutare.
Nu vă înșelați utilizatorii.
Evitați trucurile destinate îmbunătățirii clasamentului motoarelor de căutare. O regulă generală bună este dacă v-ați simți confortabil să explicați ce ați făcut unui site web care concurează cu dvs. sau unui angajat Google. Un alt test util este să întreb: „Îmi ajută utilizatorii? Aș face asta dacă nu ar exista motoarele de căutare?”
Gândiți-vă la ceea ce face site-ul dvs. unic, valoros sau captivant. Faceți site-ul dvs. să se distingă de alții din domeniul dvs.

Alte Articole Educationale