Înțelegerea semnificației conținutului Web5 min read

webcontent by CryptoMedia Inc
373 Views

Înțelegerea semnificației conținutului Web

aici este o vorbă în industria de web design că “Conținutul este regele sau regina.” Orice designer web care lucrează în industrie a auzit fără îndoială această frază, împreună cu adevărul simplu că conținutul web este motivul pentru care oamenii vin la paginile web pe care le dezvoltați. Este, de asemenea, motivul pentru care acești oameni ar împărtăși acel site (și conținutul pe care îl conține) cu alții prin intermediul rețelelor sociale, al unor link-uri de pe alte site-uri web sau chiar de la cuvântul vechi. Când vine vorba de succesul unui site, conținutul este cu adevărat rege.

Importanța conținutului Web de calitate

În ciuda importanței conținutului site-ului de calitate, mulți designeri web și dezvoltatori de web uită acest lucru în graba lor pentru a crea cea mai frumoasă pagină sau cea mai interesantă arhitectură sau cea mai bună interacțiune. Cu toate acestea, clienții nu sunt interesați dacă designul dvs. are o graniță de 3 pixeli sau de 5 pixeli. Nu le pasă că l-ați construit în WordPress, ExpressionEngine sau pe o altă platformă. Da, pot aprecia o interfață de utilizator bună, nu pentru că arata grozav, ci pentru că se așteaptă ca interactivitatea să funcționeze și să nu se împiedice.

Ceea ce clienții dvs. vin la pagina dvs. web este conținutul. Dacă design-urile, arhitecturile site-ului și interactivitatea sunt executate minunat, dar dacă site-ul nu oferă conținut obișnuit și de calitate, vizitatorii dvs. vor părăsi site-ul și vor căuta un altul care oferă conținutul pe care îl caută. La sfârșitul zilei, conținutul este încă rege (sau regină), iar designerii care uită că nu vor rămâne în afaceri mult timp.

Există, în esență, două tipuri de conținut Web: text și media

Text ca conținut Web

Textul este ușor. Este conținutul scris care se află pe pagină, atât în interiorul imaginilor, cât și în blocurile de text. Cel mai bun conținut web textual este textul care a fost scris pentru web, mai degrabă decât copierea și lipirea pur și simplu dintr-o sursă de imprimare. Conținutul web text va avea, de asemenea, linkuri interne bune pentru a ajuta cititorii să obțină mai multe informații și să fie capabili să sapă mai adânc în acel conținut dacă aceștia doresc acest lucru. În cele din urmă, textul web va fi scris pentru o audiență globală, pentru că și paginile locale pot fi citite de oricine din întreaga lume.

Conținutul textului de pe site poate fi ceva obișnuit și simplu ca textul sau istoricul companiei dvs. “Despre noi”. Ar putea fi informații despre orele de funcționare sau locația și instrucțiunile. Conținutul textului poate fi, de asemenea, pagini care sunt adăugate și actualizate în mod regulat, cum ar fi un blog sau pagini de comunicat de presă sau informații despre viitoarele evenimente pe care le promovați. Acestea pot fi toate conținutul textului, iar fiecare dintre ele poate include și Media Web Content.

Conținutul web media
Celălalt tip de conținut Web este media. Pentru a spune pur și simplu, mass-media sau “multimedia” așa cum a fost adesea numit în trecut este orice conținut care nu este text. Acesta include animație, imagini, sunet și video.

Cele mai bune animații pentru site-uri web sunt realizate cu moderare. Excepția de la această regulă ar fi dacă site-ul dvs. web va prezenta un desen animat sau filme animate pe web, dar în aceste cazuri, probabil că veți furniza conținutul ca un videoclip, spre deosebire de o animație web reală.

Imaginile reprezintă cea mai obișnuită metodă de a adăuga multimedia pe site-uri web. Aveți posibilitatea să utilizați fotografii sau chiar artă pe care ați creat-o folosind un editor de grafică de un fel. Imaginile de pe paginile web ar trebui optimizate astfel încât să se descarce și să se încarce rapid. Ele sunt o modalitate excelentă de a adăuga interes pentru paginile dvs., iar mulți designeri le folosesc pentru a decora fiecare articol pe care îl scriu.

Sunetul este încorporat într-o pagină web, astfel încât cititorii să o audă când intră pe site sau când dau clic pe un link pentru ao activa. Rețineți că sunetul de pe paginile Web poate fi controversat, mai ales dacă îl porniți automat și nu oferiți o modalitate de ao dezactiva cu ușurință. Într-adevăr, adăugarea de sunet la un site web este mai mult o relicvă a practicilor de web design din trecut și nu ceva pe care îl vedeți mult astăzi.

Video este incredibil de popular pe paginile web. Dar poate fi dificil să adăugați un videoclip astfel încât să funcționeze în mod credibil în diferite browsere. Una dintre modalitățile cele mai ușoare de a face acest lucru este să încărcați videoclipul într-un serviciu cum ar fi YouTube sau Vimeo și apoi să utilizați codul “embed” de pe acele site-uri pentru al adăuga la pagina dvs. Acest lucru va crea un iFrame pe site-ul dvs. cu conținutul video încorporat. Este cel mai simplu și mai fiabil mod de a adăuga video la o pagină Web.

A fost aceasta pagina de ajutor? daca da dai mai departe .

Lasă un răspuns