Impactul asupra creșterii Web-ului mobil

Pentru ca imaginea conteaza
175 Views

Impactul asupra creșterii Web-ului mobil

La sfârșitul anului 2014, a devenit oficial: comScore a raportat că 60% din toate activitățile online sunt acum efectuate cu ajutorul dispozitivelor mobile de către oameni de pe toată lumea.

Statisticile sunt uimitoare. Analiștii de la Gartner se așteaptă ca 2,9 miliarde de smartphone-uri să fie vândute prin toată lumea până în 2017. Așteptările modeste sugerează că ponderea de navigare mobilă va crește până la 65% în general, dar unii experți spun că ar putea ajunge până la 70%. Un studiu din 2012 subliniază povestea de dragoste mobilă a web-ului american – 3 din 4 proprietari de smartphone-uri din SUA au recunoscut să-și folosească dispozitivele în timp ce erau pe toaletă.

marketing mobil
marketing mobil

Dacă sunteți încă sceptic cu privire la marile schimbări pe care le aduce mobilul – și veți continua să le aduc – pe Web, treziți-vă și mirosiți cafeaua. O revoluție se întâmplă peste tot în jurul nostru, iar cei care se pot adapta cel mai rapid vor fi câștigătorii timpurii ai unui nou peisaj captivant de marketing online.

Vânzătorii și proprietarii de afaceri deopotrivă vor beneficia de următoarele titbituri care reflectă modul în care telefonul mobil se schimbă cum facem marketingul multicanal:

4 dintre 5 consumatori au încercat smartphone-uri pentru cumpărături
70% din căutările mobile au dus la acțiuni online în termen de 60 de minute
Utilizatorii de telefoane mobile preferă cu mult aplicațiile decât site-urile mobile (88% – 12%, conform NY Daily News).
87% dintre adulții americani folosesc internetul (Pew Research Center). Mai mult de jumătate dintre acești oameni trebuie să aibă un dispozitiv mobil sau doi în restul anului 2015.
Acestea fiind spuse, tarifele „Adăugați în coș” și cumpărăturile pentru dispozitivele mobile sunt încă mai mici decât cele ale omologilor lor desktop. Cu toate acestea, comScore raportează că consumatorul obișnuit arată tot mai mult un comportament mai multiscreen atunci când ia deciziile de cumpărare.

Aceasta înseamnă că conversiile nu pot avea loc în cele din urmă pe dispozitivele mobile, dar joacă un rol crucial în etapele de cercetare și comparație ale fiecărui ciclu de cumpărare.

Următoarea întrebare din mintea dvs. ar putea fi acum: cum puteți susține tendința de internet mobil pentru a vă dezvolta afacerea? Se spune adevărul, nu există niciun glonț magic pentru această provocare.

Agenții de piață care operează de ultimă oră experimentează zilnic pentru a-și da seama ce modele și tehnici pot fi utilizate pentru a facilita comportamentul consumatorului mai fluid pe telefoanele lor. Acest lucru poate fi comparat cu anii 2007 până în 2010, când marketingul pe social media era încă la etapele sale din Vestul Sălbatic. Pionierii trebuie să-și stabilească rădăcinile și să sape pentru a învăța cum să trăiască din țară.

Iată câteva informații care v-ar putea oferi un pas în domeniul industriei dvs. specifice:

Aplicațiile sunt cheia

În acest moment, aplicațiile sunt cea mai bună și cea mai rapidă modalitate de a influența un public țintă prin intermediul dispozitivelor mobile. Aplicațiile ocupă proprietăți imobiliare permanente pe ecranul de pornire al unui smartphone, oferindu-le un avantaj de top în ceea ce privește site-urile web mobile.

Chiar dacă site-ul dvs. este prietenos cu mobilul, totuși, este necesar ca un browser să fie deschis și, de obicei, depinde de o interogare de căutare pentru a conduce un utilizator către acesta. Cu aplicațiile, primiți în considerare principală ori de câte ori un utilizator mobil caută ceva pe care îl oferiți.

Sursa imaginii: Cumpărături online și marketing mobil prin Shutterstock
Sursa imaginii: Cumpărături online și marketing mobil prin Shutterstock

Desigur, nu toate aplicațiile sunt construite în mod egal. Unele au o bază de instalare mult mai mare decât altele, datorită valorii pe care le oferă utilizatorilor. Nu puteți dezvolta o aplicație de dragul marketingului. Aplicația ar trebui să fie construită cu o valoare unică în minte pe care utilizatorul nu o poate primi cu un site web mobil. Funcționalitatea este esențială, mai ales dacă profită de hardware-ul unui smartphone.

Urmărirea locației, biometrie, camere foto și giroscopuri sunt doar câteva dintre caracteristicile de care ar trebui să luați în considerare să profitați. Dacă sunteți un site de comerț electronic, gândiți-vă să avertizați utilizatorii despre vânzări și cupoane ori de câte ori vin la distanță de mers pe jos de magazin. Experiențele de cumpărături personalizate bazate pe biometrie prin intermediul aplicațiilor mobile sunt de asemenea privite ca parte a viitorului mobil.

Mai puțin va fi Mai mult

Având în vedere micile ecrane de pe smartphone-uri și tablete, plus faptul că utilizatorii au doar o derulare limitată în limitele de atenție, copia lungă a vânzărilor de forme ar putea deveni învechită în viitorul apropiat. În loc să-i facă pe utilizatori să citească blocuri și blocuri de text, marketerii își pot ridica jocurile de redactare și pot scrie copii mai scurte și mai profunde.

În schimb, ei pot opta pentru a oferi utilizatorilor conținut mai interesant, cum ar fi demonstrații, videoclipuri sau prezentări din aplicații, pentru a evita pierderea interesului publicului până la jumătatea procesului de pitching.

Identitatea digitală va continua să crească

Pe măsură ce media socială și internetul mobil continuă să crească cot la cot, este de așteptat ca anonimatul online să aibă un succes. Aplicațiile vor putea obține informații despre dvs. pe baza persoanelor din rețeaua socială la care v-ați autentificat ca și cu dispozitivele dvs. mobile. Aceasta permite publicitate mai direcționată, care să poată citi mai bine interesele, tendințele și nevoile tale.

Sursa imaginii: Cumpărături online și marketing mobil prin Shutterstock
Sursa imaginii: Cumpărături online și marketing mobil prin Shutterstock

Facebook și Amazon au demonstrat deja acest tip de sinergie. Observați cum anunțurile de pe Facebook reflectă tipul de articole pe care le-ați navigat recent pe Amazon. Poate fi puțin neobservant pentru utilizatorii obișnuiți, dar pentru marketeri, aceasta este o potențială mină de aur.

Mai puțină mișcare, mai mult accent

Dacă aplicațiile ajung să domine web-ul mobil, am putea privi un Internet foarte diferit de experiența bazată pe browser cu care ne-am obișnuit. Browser-urile desktop permit oamenilor să navigheze pe Internet prin legături care duc de la pagină la pagină,

În cazul aplicațiilor, nu se va face mare surfing, deoarece dezvoltatorii vor încerca să mențină utilizatorii în aplicație pentru o experiență mai concentrată care să ducă la finalizarea obiectivelor. Atragerea publicului dvs. pe web-ul deschis este de obicei contra-intuitiv și este puțin probabil să fie încurajat de creatorii de aplicații.

App Store SEO

Optimizarea motoarelor de căutare a fost o față foarte importantă a marketingului digital de aproximativ 20 de ani. Pe măsură ce Web-ul se schimbă și devine mai mobil, accentul pe site-uri web scade și interesul pentru aplicații crește.

La fel cum a fost important să obțineți clasarea site-ului dvs. în prima pagină a Yahoo, Bing și Google în anii trecuți, va deveni din ce în ce mai important să vă prezentați pentru cuvintele cheie țintă atunci când căutările pentru aplicații sunt introduse de utilizatori care încearcă să decidă care dintre ele vor primi. .

Recenziile și evaluările vor fi mai cruciale ca niciodată. Dacă aveți o urmărire dedicată, care răspândește cuvântul în gură despre aplicația dvs., va avea și o valoare extraordinară. Partajarea pe rețelele de socializare devine din ce în ce mai prețioasă, iar dezvoltarea de aplicații care au conținut inerent bun sunt cheile jocului de marketing mobil.

Articol By CryptoMedia Inc Team

Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *