GOOGLE ACTUALIZARE CORE

GOOGLE CORE ACTUALIZARE
167 Views

GOOGLE CORE ACTUALIZARE CORE: SE FACE DACĂ ESTI AFECTAT

GOOGLE CORE ACTUALIZARE

Ieri, Google a anunțat o nouă actualizare generală a algoritmului Căutării Google. Acest anunț a fost urmat la scurt timp după ce Google a spus la 12 ET că actualizarea a fost live și va fi lansată către centrele de date în următoarele zile.

Mai târziu astăzi, vom lansa o actualizare a algoritmului de bază generală, așa cum facem de mai multe ori pe an. Se numește actualizarea principală din ianuarie 2020. Îndrumările noastre cu privire la aceste actualizări rămân așa cum am mai fost abordate anterior. Vă rugăm să consultați această postare pe blog pentru mai multe despre asta:

Pentru majoritatea editorilor, acest anunț nu vine ca o surpriză. Actualizările Google Core se produc acum de mai multe ori pe an, iar acele actualizări sunt doar cele pe care aleg să le anunțe. În 2018, Google susține că a făcut 3.234 de actualizări la algoritmul său. Aceasta se ridică la aproape 9 actualizări pe zi.

Astăzi, vă voi trece prin unele actualizări recente ale Google și ce trebuie să faceți dacă sunteți afectat de actualizarea principală din ianuarie 2020.

ACTUALIZĂRILE CORE DE GOOGLE ACTUALIZATE CEI IMPLICATI

Google a lansat atât de multe actualizări de bază în ultimii ani, încât ar putea completa un blog întreg. Din motive de brevet, iată o mână de actualizări de bază (numite și confirmate) de Google care au avut cel mai mare impact asupra editorilor din ultimii ani.

BERT Update (22 octombrie 2019) – Google a modificat algoritmul său și a modernizat hardware-ul de bază pentru a sprijini modelul de prelucrare a limbajului natural (NLP) BERT. BERT ajută Google să interpreteze mai bine căutările de limbaj natural (voce) și să înțeleagă mai bine contextul limbii.

CONSULTAREA GOOGLE PENTRU ACTUALIZĂRI CORE

Într-adevăr, în conformitate cu moda Google, nu au oferit sfaturi specifice, acționabile, despre cum să abordați actualizarea de bază din ianuarie 2020. Singurul lor sfat a fost să vă referiți la blogul Google Webmaster Central din august 2019 despre ceea ce ar trebui să știți despre actualizările de bază.

Acestea fiind spuse, blogul oferă sfaturi pe care majoritatea editorilor ar trebui să le citească cel puțin o dată. Iată câteva dintre cele mai importante informații prezentate mai jos.

Nu este nimic în neregulă cu paginile care ar putea să funcționeze mai puțin bine într-o actualizare principală. Nu au încălcat ghidurile noastre pentru webmasteri și nici nu au fost supuse unei acțiuni manuale sau algoritmice, așa cum se poate întâmpla cu paginile care încalcă aceste orientări. De fapt, nu există nimic într-o actualizare de bază care să vizeze anumite pagini sau site-uri. În schimb, modificările vizează îmbunătățirea modului în care sistemele noastre evaluează conținutul în general. Aceste modificări pot face ca unele pagini care anterior au fost subcompensate să se descurce mai bine.

O modalitate de a vă gândi la modul în care funcționează o actualizare de bază este să vă imaginați că ați făcut o listă cu cele mai bune 100 de filme în 2015. Câțiva ani mai târziu în 2019, reîmprospătați lista. Se va schimba în mod natural. Unele filme noi și minunate care nu au existat până acum vor fi acum candidați la includere. De asemenea, s-ar putea să reevaluați câteva filme și să vă dați seama că ar merita un loc mai înalt pe listă decât au avut înainte.

Lista se va schimba, iar filmele anterioare mai mari din listă care se deplasează în jos nu sunt rele. Pur și simplu există filme care merită să vină înaintea lor.

În afara acestei explicații, Google spune să se concentreze pe conținut. Acestea se referă la un blog Webmaster Central din 2011, intitulat „Mai multe îndrumări privind construirea de site-uri de înaltă calitate”. Este o piesă la care echipa Google Webmaster a făcut referire din când în când ca o stea nordică a editorului neoficial despre ceea ce Google consideră că este „ridicat”. conținut de calitate ”.

De asemenea, am scris un articol care prezintă cele mai importante abordări din orientări și ce înseamnă ele pentru editori.

CUM SĂ ÎȚI ÎNTREȚI DACĂ SITE-ul TĂI A FOST AFECTAT DE O ACTUALIZARE CORE DE GOOGLE

Ați observat că site-ul dvs. a înregistrat o scădere bruscă și semnificativă a clasamentului după o actualizare de bază a Google. Majoritatea editorilor tind să învinovățească modificările algoritmice din actualizare înainte de a se gândi să își pună singure întrebările dificile:

Ați schimbat ceva important pe site-ul dvs.?
Paginile dvs. sunt afișate corect?
Este o pagină specifică care a pierdut traficul sau este la nivel de site?
Pierderea este limitată la utilizatorii noi sau la vizitatorii returnați?
Aceste întrebări oferă un bun punct de plecare în diagnosticarea pierderilor în traficul de pe site. Mai jos este un tutorial pas cu pas despre cum se poate scădea diagnosticul în clasamentele Google.

Tutorialul vă va ajuta să examinați următoarele zone ale site-ului dvs. pentru a găsi sursa pierderii de trafic organic:

pagini de destinație
locația pierderii de trafic
trafic pe dispozitiv
vizitatori nou vs.
Date Google Console Search
În realitate, actualizările algoritmice ale Google sunt unul dintre cele mai rare motive pentru care site-ul dvs. poate suferi pierderi de trafic organice. Șansele sunt, după ce investigați datele, veți constata că a existat o cauză mai nevinovată – pagini de destinație sparte, modificări ale site-ului, schimbări de destinații de plasare publicitare sau parteneri de monetizare etc.

Dacă scăderea traficului site-ului dvs. nu a fost cauzată de niciunul dintre aceste tipuri de modificări, atunci puteți fi victima unei actualizări principale a Google. În acest caz, nu puteți face multe, pe lângă faptul că continuați să vă concentrați pe crearea de conținut de înaltă calitate pe care și-l doresc utilizatorii.

Notă: Site-urile care înregistrează o scădere după o actualizare a algoritmului de bază vor vedea deseori recuperarea traficului după ceva timp. La sfârșitul zilei, Google este încă o companie masivă – și nu sunt perfecte. Dacă își dau seama că actualizarea principală nu a fost ideală, ei vor continua să o modifice pe măsură ce este extinsă.

SFATUL NOSTRU PE ACTUALIZĂRILE CORE GOOGLE

În primul rând, cel mai mare sfat pe care îl pot oferi editorilor cu privire la modul de gestionare a actualizărilor de bază Google este …

Nu vă schimbați site-ul! Oricât de mult s-ar putea să simți nevoia de a modifica ceva ce simțiți este crucial, nu. Când Google îți oferă beneficiul îndoielii și anunță de fapt o actualizare a algoritmilor lor, păstrează-ți site-ul așa cum este și condiționează furtuna, în timp ce actualizarea va avea loc.

În acest fel, dacă întâmpinați o pierdere organică (sau o creștere) în trafic, veți putea atribui cauza actualizării. Pe de altă parte, dacă schimbați tema site-ului, aspectul, modelele de venituri etc., în timpul sau înainte de o actualizare majoră de bază a Google și se întâmplă să pierdeți trafic ulterior, nu veți putea cunoaște adevărata cauză principală Schimbare.

Pe măsură ce actualizarea de bază a Google din ianuarie se va derula, nu vom cunoaște impactul pe care îl are asupra editorilor până nu a trecut mai mult timp. În prezent, Twitter și forumuri precum WebmasterWorld și BlackHat World explodează cu „dovezi” ale acestei actualizări de bază fiind una mare.

GOOGLE CORE ACTUALIZARE

Articol by CryptoMedia Inc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *