Ghidul complet de navigare cu prioritate

Ghidul complet de navigare cu prioritate
26 Views

Când lucrați cu un client de web design, aveți un plan, nu? Sunt sigur că doriți să îi ajutați să facă o vânzare sau să obțină informații care să le permită să urmărească pe viitor oportunitățile.

Dar chiar și cel mai bine vizionat site-ul poate rata această notă dacă strategia dvs. de navigare este oprită. Zilele site-urilor de broșuri s-au încheiat – dacă strategia de proiectare nu oferă o cale clară către conversii, care este ideea?

Oamenii sunt ocupați. Le favorizezi construind pagini web care să le permită să obțină rapid informațiile pe care le au. Si ghici ce? Marele UX și o cale clară către ținta ta merg mână în mână.

Cu alte cuvinte, vă ajutați și dvs. și vizitatorii dvs. simplificând și acordând prioritate elementelor de navigare.

Înțelegerea suprasolicitării alegerilor

Cum se poate aplica o teorie de marketing bazată pe un studiu al blocajelor dintr-un magazin alimentar pentru dezvoltarea site-urilor web? Conceptul de suprasolicitare la alegere a fost explorat într-un studiu psihologic folosind gem. Deși poate părea fără legătură, rezultatele au o aplicație largă.

Ghidul complet de navigare cu prioritate
Ghidul complet de navigare cu prioritate

Scopul studiului publicat în anul 2000 de psihologii S.S. Iyengar și M. R. Lepper, a fost de a examina comportamentul consumatorilor în fața a numeroase opțiuni. Pe parcursul a două săptămâni, afișajele de gemuri au fost rotite, oferind fie șase opțiuni, fie 24. Studiul a constatat că, în timp ce oamenii erau mai atrași de varietatea mai mare, în final au gustat același număr.

Dar de o importanță mai mare pentru cei care doresc să vândă gem sau orice altceva – cumpărătorii au primit șase opțiuni în loc de 24, s-au dovedit a fi de zece ori mai mari să cumpere!

Psihologii au efectuat alte studii care au arătat că, deși consumatorii pot fi atrași de o gamă largă de oferte, este mai probabil să cumpere atunci când există mai puține opțiuni.

Același concept se aplică și navigării pe site. Indiferent dacă îl numiți suprasarcină de alegere sau oboseală decizională, studiile arată că prea multe opțiuni pot însemna că consumatorul va pleca pur și simplu.

Desigur, nu doriți asta pe site-ul dvs. web. Iată un plan în trei pași pentru stimularea conversiilor cu navigare prioritară:

Pasul 1: Ai nevoie de o strategie

O strategie este un plan pentru atingerea unui obiectiv. Și pentru a face conversii astăzi, planul dvs. trebuie să includă utilizarea paginilor de destinație, fie că începeți de la zero sau lucrați la o reproiectare.

rediesign cryptomedia inc
redesign cryptomedia inc

Ca exemplu, luați în considerare pagina dvs. de portofoliu. Presupun că este că are mostre din munca ta. Un vizitator se poate scufunda în eșantioanele dvs. pentru a obține idei pentru site-ul său și sperăm că va fi atât de impresionat de munca dvs. încât va considera că vă angajează.

Numai că, pagina dvs. de portofoliu probabil nu va câștiga nicio conversie pentru dvs.

În loc să direcționați traficul către pagina dvs. de portofoliu, trebuie să ghidați perspectivele de pe social media sau campaniile de e-mail către o pagină de destinație. Dacă furnizați mai multe servicii – spuneți design web și logo design – veți dori o pagină de destinație diferită pentru fiecare ofertă.

Paginile dvs. de destinație pot include evidențe din portofoliul dvs., o copie persuasivă de vânzări, unele dovezi sociale, o listă de beneficii pentru clienți și – cel mai important – un apel important la acțiune.

Pentru fiecare serviciu pe care îl oferiți, gândiți-vă la pagina dvs. de destinație ca la un singur ghișeu cu tot ce aveți nevoie pentru a convinge pe cineva că îi puteți ajuta.

Pasul 2: Susținerea dovezilor

Acestea fiind spuse, este posibil să aveți nevoie de dovezi de susținere. Este posibil ca unii potențiali să dorească să sape mai adânc pentru a afla mai multe despre expertiza dvs. în proiectare sau pentru a examina studiile de caz. Ați inclus câteva mostre și mărturii – și aveți multe altele pe celelalte pagini ale site-ului dvs.

Dar nu doriți să vă lăsați prospectul în roaming fără site. Scopul tău este conversia. Există trei moduri în care poți realiza acest lucru din pagina de destinație:

1. Navigare antet limitată – Dacă veți furniza navigare antet din pagina de destinație, păstrați-o simplă. Oferiți doar două sau trei opțiuni, poate la mai multe mărturii sau la mai multe probe sau studii de caz. Cu exemplul site-ului de portofoliu utilizat anterior, luați în considerare includerea linkurilor către ambele pagini de destinație, astfel încât vizitatorii să poată comuta înapoi și înapoi.

Asigurați-vă că faceți ca bara de antet să fie „lipicioasă”, astfel încât aceasta va rămâne pe loc, deoarece vizitatorii site-ului dvs. derulează pagina în jos.

marketing online cryptomedia inc
marketing online cryptomedia inc

2. Linkuri contextuale – Puteți, de asemenea, să puneți link-uri în corpul paginilor dvs. de destinație pentru a conduce vizitatorii site-ului să susțină material, precum studii de caz sau mărturii.

3. Navigare secundară – Experții UX vor argumenta despre utilizarea navigării secundare, dar asigurarea unei căi clare către conversie este mai inteligentă decât să faci multe alegeri vizibile pentru vizitatorul site-ului tău tot timpul. Dacă doriți să păstrați legături către toate paginile sau secțiunile site-ului dvs. disponibile din pagina de destinație, puneți-le într-o poziție inferioară pe pagină sau chiar într-un meniu al sertarului ascuns.

Concluzia este că doriți să păstrați lucrurile simple. Nu oferiți prea multe opțiuni care nu sunt necesare pentru conversii.

Pasul 3: CTA proeminent

cea mai importantă parte a paginii dvs. de destinație este apelul dvs. la acțiune.

Folosind un exemplu site-ul web designer, CTA-ul dvs. ia probabil perspectivele unui formular pentru a programa o consultație gratuită. Pentru site-urile pe care le construiți pentru clienți, CTA poate fi un buton pentru a achiziționa un articol sau pentru a vă înscrie la un buletin informativ gratuit sau un alt stimulent conceput pentru a crea o listă de e-mailuri pentru contactul viitor.

Pe pagina ta, proiectează CTA ca buton și dă-i ceva pizzazz. Cercetările arată că un pop luminos de culoare care contrastează cu restul paginii atrage cel mai mult atenția.

Cuvintele precum „Fără consultare de obligații”, „Comandați astăzi” sau „Înscrieți-vă pentru buletinul gratuit” pe butonul CTA și în navigarea antetului principal, furnizează semnale clare care să permită potențialilor să știe ce să facă în continuare.

prominentCTA
prominentCTA

Înveliți
Urmând acești pași, acordați acordarea priorității navigării de pe pagina dvs. de destinație către punctul de conversie, CTA.

Furnizarea sau copierea convingătoare a vânzărilor, eșantioane ale lucrărilor și pentru a naviga simplă, pentru a oferi potențialilor informații despre îngrijire și necesitate pentru o răspundere și un mod de a folosi mai multe informații despre dvs.

Urmează urmei, este mult mai bine să ajungem la tine În punctul de îngrijire sunt interesante despre ceea ce trebuie să le oferim în continuare pentru a continua paginile site-ului dvs. web și apoi să rătăciți.

Aceasta este frumusețea navigațională prioritară – vă poate ajuta bărbații în această privință concentrați asupra conversației – alegerea pe care doriți să le putem face.

Articol By CryptoMedia Inc

Lasă un răspuns