Optimizarea motorului de căutare (SEO)

Ghid de pornire pentru optimizarea motorului de căutare (SEO)
126 Views

Ghid de pornire pentru optimizarea motorului de căutare (SEO)

Pentru cine este acest ghid?

Dacă dețineți, gestionați, generați bani sau promovați conținut online prin Căutarea Google, acest ghid este destinat pentru dvs. Ați putea fi proprietarul unei afaceri în creștere și înflorire, webmaster-ul a zeci de site-uri, specialistul SEO într-o agenție Web sau un ninja SEO DIY pasionat de mecanica Căutării: acest ghid este destinat pentru dumneavoastră. Dacă sunteți interesat să aveți o imagine de ansamblu completă asupra elementelor de bază ale SEO în conformitate cu cele mai bune practici ale noastre, sunteți într-adevăr la locul potrivit. Acest ghid nu va oferi niciun secret care va clasifica automat site-ul dvs. mai întâi pe Google (scuze!), Dar urmând cele mai bune practici prezentate mai jos, sperăm că va fi mai ușor pentru motoarele de căutare să-și crawleze, să indice și să înțeleagă conținutul dvs.

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) se referă adesea la mici modificări la anumite părți ale site-ului dvs. web. Când sunt vizualizate individual, aceste modificări pot părea îmbunătățiri incrementale, dar atunci când sunt combinate cu alte optimizări, acestea ar putea avea un impact vizibil asupra experienței utilizatorului site-ului și a performanței site-ului dvs. în rezultatele căutării organice. Probabil că sunteți deja familiarizați cu multe dintre subiectele din acest ghid, deoarece sunt ingrediente esențiale pentru orice pagină web, dar este posibil să nu profitați la maxim de ele.

Ar trebui să construiți un site web pentru a beneficia utilizatorii dvs. și orice optimizare ar trebui să fie orientată spre îmbunătățirea experienței utilizatorului. Unul dintre acești utilizatori este un motor de căutare, care ajută alți utilizatori să vă descopere conținutul. Optimizarea motoarelor de căutare înseamnă a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă și să prezinte conținutul.
Site-ul dvs. poate fi mai mic sau mai mare decât site-ul nostru de exemple și oferă un conținut extrem de diferit, dar subiectele de optimizare despre care vom discuta mai jos ar trebui să se aplice site-urilor de toate dimensiunile și tipurile. Sperăm că ghidul nostru vă oferă câteva idei noi despre cum să vă îmbunătățiți site-ul, și ne-ar plăcea să auzim întrebările, feedback-ul și poveștile dvs. de succes din Forumul de ajutor Google Webmaster1.

Sperăm că vă veți bucura de conținut și sperăm să auzim și să integrăm feedbackul dvs. prin intermediul forumurilor noastre de asistență Google

Simțiți-vă liber să salvați, să imprimați ghidul în mod responsabil și să-l împărțiți din nou: să îmbunătățim calitatea web-ului.

Noțiuni de bază

Iată un scurt bijuterii al termenilor importanți folosiți în acest ghid:
Index – Google stochează în indexul său toate paginile web despre care știe. Intrarea indexului pentru fiecare pagină descrie conținutul și locația (URL) a paginii respective. Pentru a indexa este atunci când Google preia o pagină, o citește și o adaugă la index: Google a indexat mai multe pagini pe site-ul meu astăzi.
Crawl – Procesul de a căuta pagini web noi sau actualizate. Google descoperă URL-urile urmând link-uri, citind sitemap-uri și prin multe alte mijloace. Google trage pe web, căutând noi pagini, apoi le indexează (după caz).
Crawler – Software automat care crawlează (preia) pagini de pe web și le indexează.
Googlebot – numele generic al crawler-ului Google. Googlebot crawlează web în mod constant.
SEO – Optimizarea motoarelor de căutare: procesul de îmbunătățire a site-ului dvs. pentru motoarele de căutare. De asemenea, titlul postului unei persoane care face asta pentru o viață: tocmai am angajat un nou SEO pentru a ne îmbunătăți prezența pe web.

Ești pe Google?

Determinați dacă site-ul dvs. este în indexul Google – Efectuați un site: căutați adresa URL de domiciliu a site-ului dvs. Dacă vedeți rezultate, vă aflați în index. De exemplu, o căutare pentru „site: wikipedia.org” returnează aceste rezultate2.

Dacă site-ul dvs. nu este în Google – Deși Google glisează miliarde de pagini, este inevitabil că anumite site-uri vor fi ratate. Când crawler-urile noastre ratează un site, este frecvent din unul dintre următoarele motive:

Site-ul nu este bine conectat de la alte site-uri de pe web
Tocmai ați lansat un site nou și Google nu a avut încă timp să-l parcurgă
Proiectarea site-ului face dificilă accesarea Google de a-și croi conținutul în mod eficient
Google a primit o eroare când a încercat să vă târască site-ul
Politica dvs. împiedică Google să parcurgă site-ul.

Articol optimizarea motorului de căutare

pentru mai multe informatii contactatine .

CryptoMedia Inc Multumim ca ne-ai vizitat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *