Modalități de captare a adreselor de e-mail

68 Views

5 modalități de captare a adreselor de e-mail din traficul de pagini de destinație

Cei mai mulți marketeri știu care folosesc paginile de destinație pentru a face vânzări directe online să se concentreze pe conversie: să obțină cât mai mulți vizitatori pe pagina de destinație să plaseze comenzi.

Alți marketeri de internet, când scriu o copie a paginii de destinație, se concentrează nu numai pe conversie, ci și pe optimizarea motoarelor de căutare: selectarea cuvintelor cheie și crearea de etichete meta care pot crește traficul prin creșterea clasamentului motorului de căutare al site-ului.

email marketing
email marketing

Dar, pe lângă toate acestea, marketerii experimentați online sunt preocupați de o a treia măsurătoare de performanță: captarea adreselor de e-mail. Dacă aveți o rată de conversie de 2%, atunci pentru fiecare 100 de vizitatori ai paginii de destinație, doar doi cumpără. Ce se întâmplă cu ceilalți 98 de vizitatori? Nu veți putea adăuga adresele lor de e-mail pe lista dvs. decât dacă încorporați o metodologie deliberată în pagina dvs. de destinație pentru a le captura.

Iată cinci metode de captare a adreselor de e-mail ale vizitatorilor paginii de destinație care nu cumpără. Fiecare pagină de destinație pe care o operați ar trebui să utilizeze cel puțin una.

1. Caseta de înscriere sau Sign-Up Box

Aceasta este o casetă în care vizitatorii pot primi un abonament gratuit la e-newsletter doar introducând numele și adresa de e-mail. Caseta de înscriere ezine plasată în mod vizibil pe primul ecran este o metodă largă de captare a e-mailurilor pentru site-uri web, dar este mai puțin folosită pentru microsite și pagini de destinație. Acest lucru se datorează faptului că, dacă titlul și conducerea dvs. implică în mod corespunzător atenția vizitatorului, nu vor deranja să se înscrie – vor începe doar să citească. Apoi, dacă își pierd interesul sau ajung la final, dar nu fac ordine și, în schimb, fac clic pe distanță, nu le-ați capturat adresa de e-mail.

2. Strângeți pagina

Cunoscute și ca pagină de previzualizare, paginile de apăsare sunt pagini de destinație scurte, care necesită vizitatorilor să se înregistreze cu numele și adresa de e-mail înainte de a avea voie să continue și să citească pagina de destinație cu copii lungi.

În unele cazuri, pagina de destinație cu o copie lungă este poziționată ca un „raport” pe care vizitatorii îl pot citi după înregistrare. Pentru ca aceasta să funcționeze, pagina dvs. de destinație trebuie să fie scrisă într-un stil informativ, educativ. Multe pagini de presare oferă un conținut premium, cum ar fi un raport gratuit, doar pentru trimiterea adresei de e-mail. Cei care doresc să capteze poștele cu melc, precum și adresele de e-mail fac din primă un obiect fizic care trebuie expediat, cum ar fi un CD gratuit.

Strângeți paginile funcționează bine atunci când sursa dvs. principală de trafic este căutare organică și plătită. Acest lucru se datorează faptului că vizitatorii de căutare care sosesc pe site-ul dvs. sunt doar calificați – au decis să viziteze pe baza a doar câteva cuvinte dintr-o descriere a motorului de căutare sau un anunț Google plătit. Prin urmare, este posibil să nu fie înclinați să citească o mulțime de copii dintr-o sursă necunoscută. O pagină de apăsare le permite să absoarbă aspectul propunerii tale în câteva paragrafe concise.

Principalul avantaj al paginii de strângere este că vă asigură capturarea unei adrese de e-mail de la fiecare vizitator care citește pagina de destinație completă. În plus, aceștia au fost calificați în prealabil, din punct de vedere al interesului lor pentru subiect și sunt mai susceptibili să citească prin exemplarul lung.

3. Bara laterală de captare prin e-mail

Acestea sunt formulare încorporate în pagina principală de destinație ca bare laterale, făcând din nou o ofertă gratuită. Într-o pagină de destinație cu o copie lungă, bara laterală de captare a e-mailului apare de obicei mai devreme, de obicei pe al doilea sau al treilea ecran, și poate fi repetată de una sau de mai multe ori pe întreaga pagină.

Dezavantajul barei laterale de captare a e-mailului este că prospectul îl vede înainte să ajungă prea departe în scrisoarea de vânzări și, prin urmare, înainte de a fi finalizat să le vindeți și ați solicitat comanda. Așadar, riscul este că, dacă produsul dvs. învață, spuneți, cum să vorbiți limba franceză, iar bara laterală de captare prin e-mail oferă o lecție de franceză gratuită, vizitatorul va lua doar oferta gratuită în loc să cheltuiască bani pe oferta plătită.

4. Pop-Under

Când încercați să faceți clic pe pagina de destinație fără a face o achiziție, apare o fereastră care spune ceva de genul: „Așteptați! Nu plecați încă fără să solicitați cadoul bonus gratuit. ”

Avantajul pop-under este că vizitatorii îl văd doar după ce au citit până la punctul de plecare fără a comanda și oferta gratuită de conținut nu concurează sau distrage vizitatorii de la oferta de produse plătite. Dezavantajul este că aproximativ 25 la sută dintre utilizatorii de internet din SUA rulează blocante pop-up pe dispozitivele lor, iar multe dintre aceste blocante vor împiedica afișarea pop-under.

5. Floater

Un flotator arată și funcționează mult ca o fereastră pop-up, dar este de fapt o parte a codului HTML al paginii de destinație și, prin urmare, nu va fi blocat de un blocant pop-up. Plutitorul blochează o porțiune a paginii de destinație atunci când faceți clic pe site. Puteți introduce e-mailul dvs. sau faceți clic pe floater. Oricare dintre acțiuni elimină plutitorul și vă permite să vedeți pagina de destinație completă.

După cum puteți vedea, toate aceste metode de captare prin e-mail oferă un fel de conținut gratuit – de obicei, un raport PDF descărcabil, un ecourse livrat prin respondent auto sau un abonament ezine – în schimbul adresei dvs. de e-mail. Atenție însă: Algoritmul Google în continuă schimbare penalizează site-urile cu plutitoare, deoarece, până când faceți clic din ele, acestea blochează pagina principală.

De ce să vă plictisiți să maximizați captarea adreselor de e-mail ale vizitatorilor de pe site-urile dvs. web? În primul rând, prin trimiterea către acești vizitatori a unei serii de conversii online – o secvență de e-mailuri transmise de respondentul auto, veți avea o altă oportunitate de a-i convinge să cumpere. În al doilea rând, cele mai bune nume pentru eforturile dvs. de marketing prin e-mail sunt pe lista dvs. de casă. Cu cât puteți construi un elist mai mare, cu atât vor fi mai rentabile proiectele dvs. de marketing pe internet.

Mai Multe Articole despre Marketing

Lasă un răspuns