e-mail marketingul pentru a vă crea social

Crearea conținutului care se vinde
60 Views

Poșta socială

Cum să folosiți e-mail marketingul pentru a vă crea social : În marketingul digital modern, folosind unul sau două canale de comunicare nu îl mai tăiați. Va trebui să faceți diferitele canale în care lucrați împreună. Așadar, deși este ușor să crezi că e-mailul și rețelele de socializare sunt două entități diferite, există o serie de modalități prin care poți completa strategia de social media prin intermediul marketingului prin email.

Mai jos sunt sfaturi despre cum să-ți crești social în urma marketingului prin e-mail – toate acestea ar putea ajuta nu numai să-ți extinzi, dar și să îmbunătățești ratele de conversie.

De ce abordarea obișnuită nu o reduce

Așa cum am făcut referire mai devreme, a căuta să-ți crești urmările doar în cadrul platformei în care te afli nu este modul optim de a o face. Puteți să vă promovați pagina, să promovați postări sau chiar să implementați tactici schițate precum urmărirea în masă și cumpărarea de adepți, dar totuși nu va fi la fel de eficient ca utilizarea celorlalte canale pentru a vă promova canalele sociale.

Marketingul prin e-mail nu numai că are cel mai mare ROI al tuturor canalelor digitale, dar este excelent și la răspândirea cuvântului despre canalele tale sociale. Acest lucru se întâmplă pur și simplu pentru că oamenii de pe lista ta deja te cunosc și au o relație continuă cu tine.

Așadar, dacă aveți deja o listă de email robustă, iată cum puteți traduce asta către mai mulți adepți de socializare:

Îmbunătățirea strategiei de construire a listelor e-mail

Desigur, înainte de a putea utiliza un e-mail pentru a-ți dezvolta atenția socială, va trebui să ai o listă de e-mailuri sănătoase. Și nu doriți doar nicio listă, doriți o listă robustă de persoane care se vor angaja efectiv cu dvs. O modalitate de a face acest lucru este de a avea formulare de abonare ușor de completat pe paginile web pe care le identificați ca fiind frecvent vizitate de potențialii abonați.

Asigurați-vă că vă păstrați formularele scurte și simple, solicitând doar informațiile cele mai de bază. Dacă două lucruri nu le plac oamenilor – completează formulare lungi și renunță la prea multe informații.

Includeți linkurile de socializare în e-mailurile dvs.

Unul dintre cele mai simple moduri de a parcurge acest lucru este să cereți pur și simplu abonaților dvs. Au optat pentru a primi conținut de la dvs., astfel încât să le puteți îndemna să obțină conținut similar pe platformele pe care sunt deja.

După cum vedeți mai jos, Crate & Barrel are o mică secțiune „Get Social With Us” în partea de jos a e-mailurilor lor. În el sunt butoane sociale ale tuturor canalelor sociale în care se află, permițându-le abonaților să le urmeze pe orice platformă pe care o preferă.
În mod alternativ, puteți să trimiteți un e-mail care să încurajeze abonații să se angajeze cu dvs. pe social media, așa cum face McDonald mai jos.

Are chiar un apel extraordinar de două ori la acțiune (mai multe despre acest lucru mai târziu) – „Ține-ne în buzunar cu aplicația noastră mobilă. Sau urmăriți-ne! ”Această abordare este, de asemenea, o modalitate excelentă de a deveni o afacere integrată bazată pe mobil

Teseți social media în campanii de e-mail

Iată câteva dintre modalitățile prin care poți face acest lucru:

Încărcați lista dvs. de abonați pe rețelele sociale – Urmarea abonaților dvs. pe diferite canale sociale vă oferă o idee despre interesele, preferințele lor și tipurile de conținut cu care se angajează. Acest lucru le permite, de asemenea, să știe că sunteți pe platformă, așa că dacă consideră că conținutul dvs. este suficient de interesant, este posibil să vă dea o continuare.
Adăugați un flux social live în e-mailurile dvs. – Instrumente ale unor terțe părți precum Zapier vă permite să includeți feeduri live Twitter și Instagram în e-mailurile dvs. Deci, atunci când unui abonat îi place o postare, poate face clic pe ea și va fi redirecționat către contul de socializare, făcându-i o modalitate excelentă de a obține implicare organică și de a urma.

Retarget abonați activi de e-mail cu anunțuri pe rețelele de socializare – În aceste zile, este vorba doar de marketing multicanal și o modalitate excelentă de a face acest lucru este de a potrivi intenția și interesul cu anunțurile vizate. De exemplu, dacă un abonat a arătat interes pentru un anumit produs, puteți continua să afișați același produs pe feed-urile lor sociale cu publicitate Facebook. În acest fel, nu doar păstrați produsul în mintea lor, dar știți că atingeți perspectivele calificate.

Incentivați abonații care se angajează pe socialmedia

De exemplu, puteți trimite un e-mail care oferă o reducere de 10% pentru abonații cărora le place pagina dvs. și partajează o anumită postare. Puteți acorda chiar 5% suplimentar pentru fiecare dintre prietenii lor, care face la fel. În plus, puteți găzdui stimulentul pe site-ul dvs., atrăgând mai mult trafic pe parcurs.

Adăugați mai multe apeluri la acțiune

Uneori, abonaților tăi trebuie doar să li se spună ce să facă. Acesta este motivul pentru care trebuie să adăugați apeluri la acțiune convingătoare oricând puteți. Indiferent dacă vă urmărește pe rețelele de socializare, partajați un link sau reporniți conținut, îndemnați-vă abonații să se implice, spunându-le exact ce trebuie să facă. De asemenea, explicarea a ceea ce primesc în schimbul urmăririi CTA vă ajută, de asemenea, să-i convingă să oblige.

Cum să folosiți e-mail marketingul pentru a vă crea social
Cum să folosiți e-mail marketingul pentru a vă crea social

Încorporați un concurs de social media

Toată lumea adoră concursurile și puteți beneficia de afinitatea utilizatorilor pentru concursuri (și premii), făcându-vă distracția și implicarea. În mod alternativ, puteți ușor să se alăture oamenilor așa cum a făcut Lumânările Diamond cu concursul de mai jos.

Încorporați un concurs de social media
Încorporați un concurs de social media

În fiecare săptămână, au organizat un concurs pe pagina lor de Facebook. Acest lucru a creat un obicei, emoție și așteptare – transformându-i pe fanii care erau doar conștienți de marca lor către fani. În mai puțin de șase săptămâni, brandul a fost capabil să genereze 30.000 de clienți și 148.000 de adepți pe Facebook.

Vino cu un plan și rămâne cu el

Construirea rețelelor de socializare urmează să dureze timp, indiferent de cât de puternică ar putea fi tactica ta. Important este să vină cu un plan solid și să exersăm suficientă răbdare în implementarea completă a acestuia. Acum, respectarea unui plan nu înseamnă că nu puteți regla câteva lucruri. Vedeți ce funcționează și ce nu este și ajustați-vă planul în consecință.

La pachet

Lucrul bun despre utilizarea e-mail marketingului pentru a vă construi următoarele este că abonații sunt deja conștienți de ceea ce faceți și ce valoare puteți aduce. A-i determina să se angajeze cu tine înseamnă doar să duci relația la pasul următor.

Dar înainte de a începe să vă gândiți la creșterea socială după e-mail, asigurați-vă că aveți o listă sănătoasă care se implică activ cu conținutul dvs. După ce ai acest lucru, îți este mai ușor să-ți crești adepții.

Articol By CryptoMedia Inc Team

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *