cărților electronice

Cum să utilizați o carte electronică

142 Views

Cum să utilizați o carte electronică pentru a vă promova afacerea

Acest ghid pas cu pas pentru utilizarea cărților electronice este cel mai rapid mod de a face ca produsul sau serviciul dvs. să fie observat de mii de clienți online.

Din 1 miliard de oameni care utilizează acum internetul la nivel mondial, marea majoritate caută informații – caută servicii financiare, caută informații medicale, verifică listările imobiliare, discută cu grupuri de știri, cercetează produse și servicii și caută informații care le vor răspunde întrebărilor și le vor rezolva problemele.

Deci, ce înseamnă asta pentru dvs., antreprenorul? Înseamnă că informația este un produs fierbinte!

Pentru a profita de această cerere copleșitoare de informații, unul dintre primele lucruri de care ai nevoie este un mod accesibil și simplu de a împacheta și distribui produsele informaționale în siguranță online.

Acolo vin cărțile electronice. Cartile electronice (cărți electronice) nu sunt doar vehiculul perfect în care să îți împacheteze produsul de informații valoroase, ci sunt ușor și gratuit – de livrat. În plus, după ce ați stabilit timpul inițial pentru a le crea, costurile dvs. pentru reproducerea acestora sunt zero – astfel încât să păstrați 100% din profituri!

Lucrul important de reținut despre cărțile electronice este că nu sunt doar cărți. Spre deosebire de o carte de hârtie, care poate conține doar cuvinte și poate graficul sau ilustrația ciudată, o carte electronică poate conține absolut orice poate fi livrat pe internet.

Acest lucru înseamnă că puteți lua cu ușurință orice prezentare multimedia – inclusiv fișiere audio și video – care ar funcționa pe un site web și l-ar putea împacheta într-o carte electronică.

De fapt, există literalmente zeci de moduri prin care puteți utiliza cărți electronice pentru a crește vânzările, pentru a capta opt-ins-uri, pentru a genera oportunități de vânzare și multe altele. De exemplu, cu cărți electronice puteți:

Înregistrați o prezentare video a celui mai bun vânzător care vă aruncă produsul. Un ton de vânzări video este o modalitate excelentă de a ajunge la un public mult mai larg, deoarece îl puteți trimite cu ușurință pe internet.

Creați o demonstrație interactivă a modului în care funcționează produsul dvs. Oamenii adoră să poată vedea cum funcționează ceva înainte de a-l cumpăra și dacă surprindeți informațiile de contact ale tuturor celor care vă vizionează demonstrația, puteți urmări cu ușurință aceste oportunități.

Creați capitole de „previzualizare” – un instrument de vânzări incredibil de puternic. Puteți lăsa vizitatorii site-ului dvs. să descarce cartea electronică și să citească unul sau două capitole, apoi să le solicitați să „deblocheze” restul cărții electronice plătind pentru aceasta. După ce oamenii își vor dovedi că oferi informații valoroase, vor plăti cu bucurie pentru a obține restul.

Creșteți-vă vânzările cu încercări gratuite sau plătite de produse text, audio sau video. Este ușor să vindeți cărți electronice „gratuite” care oferă acces cititorilor acces complet sau parțial la informațiile dvs. pentru o perioadă limitată de timp. Dacă colectați informațiile despre cardul de credit al fiecărui client la începutul procesului gratuit, le puteți factura pur și simplu după ce perioada de încercare a fost încheiată. Și dacă un client decide că nu dorește produsul dvs., puteți să închideți pur și simplu accesul la cărțile electronice din propriul computer.

Compila interviuri audio sau video cu experți din industrie. Aceasta face ca o carte electronică extrem de comercializabilă să fie distractivă și ușor de creat. Majoritatea oamenilor vor fi de acord cu un interviu dacă le abordați profesional și explicați cum stau să beneficieze de expunerea participării la cartea dvs. electronică.

Cartile electronice au parcurs mult de la simpla livrare electronică de documente bazate pe text. Folosiți-vă doar imaginația și lăsați cărțile electronice să vă ajute să creați și să distribuiți informații cu aspect profesionist, care să vă ofere clienții.

Utilizați cărți electronice pentru a crea o campanie de marketing „virală”

Marketingul viral este o strategie care încurajează clienții să transmită sau să răspândească un mesaj de marketing către alții. Ca un virus, mesajul dvs. are potențialul de a se răspândi exponențial în comunitățile online.

Cu cărți electronice, acum aveți o nouă modalitate fierbinte de a profita de această strategie puternică de a conduce inundații de cumpărători calificați pe site-ul dvs. web, oferind tone de informații valoroase – și încurajând cititorii să o împărtășească cu prietenii lor.

Cu cărțile electronice virale, cuvintele despre afacerea dvs. se pot răspândi rapid. De exemplu, să zicem că convingi 10 persoane să transmită cartea ta electronică prietenilor lor, iar acești prieteni îi împărtășesc fiecare cu 10 dintre prietenii lor, etc. În cel mai scurt timp, veți avea mii de oameni care vă vor deschide și vor citi informațiile dvs. valoroase.

Iar cea mai mare parte a cărții dvs. electronice este aterizarea chiar în mâinile celor mai buni clienți potențiali, pentru că cititorii cărții dvs. electronice vor transmite doar prietenilor care cred că vor fi interesați de ceea ce aveți de spus.

Este, de asemenea, surprinzător de ușor să creezi o carte electronică virală. Trebuie să faceți patru pași de bază:

1. Creați un raport scurt (10 – 30 de pagini) care rezolvă o problemă sau împărtășește informații valoroase despre un subiect fierbinte pentru un anumit grup de oameni.

2. Transformați raportul dvs. într-o carte electronică cu aspect profesionist.

3. Adăugați un „buton viral” la cartea dvs, electronică pentru ca orice cititor care îi place cartea electronică să o poată împărtăși cu prietenii, făcând pur și simplu clic pe butonul viral „trimite această carte electronică unui prieten”.

4. Oferiți copii gratuite ale cărții dvs. virale electronice și invitați cititorii să împărtășească copii nelimitate cu prietenii și colegii lor. Urmăriți cum 1.000 de persoane împărtășesc cartea dvs. virală cu prietenii … care o împărtășesc cu prietenii lor … și așa mai departe!

Desigur, chiar acum vă întrebați probabil: „Cum se oferă livrări electronice gratuite în mai multe vânzări?” Pentru ca cartea ta virală să aibă succes, trebuie să creezi un produs gratuit, bogat în informații, plin de valoare, apoi să încurajezi oamenii să-l descarce, să-l citească și să-l împărtășească cu prietenii.

Secretul este să nu se vândă în e-book.

De fapt, nici nu împingeți cititorii să vă viziteze site-ul. Doar fiți generos cu informațiile pe care le împărtășiți pentru a câștiga încrederea și respectul acestor oportunități de vânzare la cald. Apoi, așteptați până la câteva zile după ce au avut șansa de a citi cartea dvs. electronică și de a trimite o scrisoare de urmărire cu o ofertă pentru produsul dvs. Cheia pentru realizarea unei campanii virale de acest gen este de a putea colecta informațiile de contact ale fiecărei persoane care dorește să îți deschidă cartea electronică.

Aceasta înseamnă că orice persoană care dorește să vă acceseze e-book-ul viral trebuie să fie în măsură să „se înregistreze” oferindu-vă prenumele, prenumele și adresa de e-mail – astfel încât să puteți urmări cu e-mailuri personalizate care conțin oferte de produse relevante.

Gânduri finale
Cartile electronice au trecut cu mult peste simpla livrare electronică de documente bazate pe text. Cu cărțile electronice puteți acum să împachetați audio și video – nu doar text – într-o publicație atractivă și ușor de navigat, precum și să valorificați puterea contagioasă a marketingului viral.

Cu toate acestea, dacă veți utiliza cărți electronice virale ca instrument de marketing pentru afacerea dvs., nu puteți aborda scrierea lor în același mod în care v-ați apropia de scrierea unei reclame.

Trebuie să fii generos cu informațiile pe care le împărtășești pentru a câștiga încrederea și respectul cititorilor tăi, ceea ce îi va încuraja să transmită cartea ta electronică prietenilor. Apoi, cu informațiile de contact pe care le-ați colectat, puteți urmări cu e-mailuri personalizate care conțin oferte de produse relevante.

Daca esti interesat si iti doresti mai multe Articole despre Marketing le poti gasi aici da click