Cum să scrii o pagină de pornire

Cum să scrii o pagină de pornire care te ajută să vinzi
84 Views

Cum să scrii o pagină de pornire care te ajută să vinzi

În prima postare a acestei serii am vorbit despre chestii de conținut „inutil politicoase”, care nu sunt tocmai rele, dar sigur că nici nu este bine.

Urăsc acest tip de conținut și ar trebui și tu. Crezi că face ceva pentru tine, dar, de fapt, tot ce face este să-i alunge pe cititori.

Așadar, acum vă pot auzi spunând: „Ei bine, doo, doamne, domnule Writer Pants.” (Sau poate nu.) „De ce nu încetați să vă preocupați despre ceea ce este conținut rău – și concentrați-mă să îmi spuneți cum să fac conținutul meu? bun?”

Ei bine, asta o pot face – începând cu pagina dvs. de pornire.

paginapornire
paginapornire

Începeți cu Noțiuni de bază despre pagina principală

Începeți cu Noțiuni de bază despre pagina principală
Acasă este o pagină interesantă, deoarece are atât de multe locuri de muncă de îndeplinit:

Pagina dvs. de pornire trebuie să arate bine și să facă o primă impresie excelentă.
Acasă trebuie să lucreze pentru a ajuta oamenii să descopere alte părți ale site-ului pe care ar putea să le viziteze.
De asemenea, Acasă trebuie să ajute oamenii să-și orienteze afacerea – atât ceea ce faci, cât și cum faci.
Dar adevărul este că nimic din toate acestea nu te va ajuta să vinzi.

Deci ce va face? Pentru început, ceea ce îți trebuie pe pagina ta de start este mult mai simplu decât crezi.

KoMarketing a făcut recent un studiu care a analizat ceea ce ajută să demonstreze credibilitatea pe site-ul unui furnizor care vinde altor companii. (Sugestie … asta ești tu.)

Mai mult de jumătate dintre cumpărătorii chestionați au spus că vor să vadă despre informațiile din pagina de pornire. Două treimi au spus că vor informații de contact acolo.

Și ce a fost raportat cel mai adesea lipsă de pe paginile de pornire?

Ați ghicit – informații detaliate de contact (51% din timp) și Despre informații (29% din timp)

Așadar, vă rog … Pentru dragostea de tot ceea ce este bun și sfânt, dacă nu aveți lucruri precum o simplă biografie și adresa și informațiile de contact de pe pagina dvs. de pornire, ridicați-le repede înainte de a pierde vânzări.

Sigur, clienții probabil vor mai cumpăra de la dvs. chiar dacă trebuie să vâneze o modalitate de a vă oferi banii. Dar chiar vrei să ai șansa?

Apoi, treceți la un titlu grozav

Odată ce elementele de bază au scăzut, puteți începe să construiți o pagină de pornire orientată către vânzări cu această simplă modificare: Asigurați-vă că titlul paginii dvs. comunică valoarea colaborării cu compania dvs.

Puneți-vă pălăria clientului și gândiți-vă la ce cumpărători vin pe site-ul dvs. web pentru a căuta. Atunci spuneți-le că aveți exact așa ceva și spuneți-le chiar în titlul dvs.

De exemplu, uitați-vă la aceste trei titluri:

„Ia online și crește-ți afacerea.”
„Site-uri web frumoase care se vând frumos”.
„Serviciul pentru afaceri mici… Rezultate pentru afaceri mari.”
Puteți vedea cum aceste titluri explică ce beneficii vor beneficia de colaborarea cu dvs.?

Sigur, s-ar putea să fiți tentat să scrieți ceva de genul „Expertul dvs. în motorul de expresie”. Dar ascultă… Asta e despre tine și ce faci – este conținut caracteristic, iar noi am vorbit deja despre asta.

Dar, cu un titlu orientat spre beneficii, chiar și cei mai mulți dintre cumpărători (și aveți încredere în mine, există câțiva dintre ei acolo) pot înțelege instantaneu cum îi puteți ajuta pe ei și compania lor.

Apoi, prezentați-vă valoarea

După titlu, extindeți-vă valoarea pe care o puteți aduce în tabel. Explicați promisiunea pe care o face titlul dvs.

Pentru a utiliza un alt exemplu al nostru, dacă titlul tău spune „Site-uri web frumoase care se vând frumos”, săriți și vorbiți despre cum combinați designul orientat către conversie și conținutul magnetic pentru a transforma un simplu „site web” într-un generator de plumb, vânzări- fabricarea mașinii.

Puteți vedea diferența dintre asta și „Bine ați venit la RandomWeb, prima agenție de web design din zonă”?

Acum, reducerea valorii dvs. poate fi dificilă. Înțeleg. Deci, dacă aveți probleme să vă gândiți ce să spuneți, puneți-vă întrebări de genul acesta:

De ce un client ar trebui să facă afaceri cu tine?
Prin ce te diferențiazi de orice altă companie web pe care o iau în considerare?
Ce probleme puteți rezolva pentru ei?
Ce beneficii puteți oferi, care le vor schimba afacerile și calitatea vieții?
Cum poți să reprezinți cel mai bine toate acele răspunsuri în câteva paragrafe?
Pune-ți întrebări de genul acesta te va ajuta să îți formezi ideea despre avantajele pe care le oferiți și te vor ajuta să câștigi vânzări.

În cele din urmă, construiți încrederea cumpărătorilor cu mărturii

Acum, în căutarea dvs. de a completa pagina dvs. de domiciliu cu conținut orientat către beneficii, nu veți putea evita să vorbiți despre compania dvs. în întregime. (Și nu v-aș recomanda să încercați să faceți acest lucru.)

Dar, după cum începeți să înțelegeți, trebuie să vorbiți despre dvs. într-un mod care să pună accentul pe problemele cumpărătorului.

Una dintre cele mai „amuzante” modalități de a face asta? Marturiile clientilor.

Dacă oricum aveți un glisier eroi, de ce să nu-l completați cu recomandări strălucitoare din partea clienților? Am văzut câțiva profesioniști web care fac acest lucru și cred că ar trebui mai mulți – publicând mărturii pe care le poți îndepărta să te laude cu compania ta în moduri în care nu ai visa să faci altfel.

Care ar fi ucigașii de vânzare instantaneu dacă ar scăpa vreodată buzele tale, devin în schimb constructorii de încredere nebuni.

Și da, mă refer la constructorii de încredere nebuni. Un studiu McKinsey sugerează că mărturiile și cuvântul gură conduc 20 până la 50% din toate achizițiile.

De ce? Pentru că potențialii cumpărători văd mărturii și se gândesc „Ei bine, acești oameni au avut probleme ca ai mei … Și acum s-au rezolvat. Presupun că dacă spun că această afacere este grozavă, atunci poate că este de fapt grozav. ”

Când alți oameni vorbesc despre ce muncă minunată faci, sună – simplu și simplu – mult mai credibil decât dacă ai spune tu același lucru.

Acesta este motivul pentru care trebuie să le aveți pe pagina dvs. de pornire.

Vine

Acesta este postarea nr. 2 din această serie pe conținutul site-ului care vă ajută să vindeți. În următoarea postare, voi vorbi despre … Despre.

Urmărește „Cum se scrie o pagină despre care se produc vânzări” în acest spațiu.

Până atunci, lăsați un comentariu mai jos cu gândurile dvs. pe paginile de pornire. Ce ai pe tine?

Articol by CryptoMedia Inc Team

Cum să scrii o pagină de pornire

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *