Cum să optimizați marketing multicanal

Crearea conținutului care se vinde
23 Views

Cum să optimizați paginile de destinație pentru marketing multicanal. Strict definită, o pagină de destinație este o pagină web singulară, creată pentru a primi vizitatori dintr-un subset definit de publicul țintă. Aceste pagini sunt responsabile de convingerea vizitatorilor pentru a face apel la acțiuni care vor îndeplini obiectivele de conversie ale unui comerciant.

O persoană obișnuită poate crede că toate paginile de destinație sunt capturarea adreselor de e-mail, dar nu este cazul. Pagini de destinație pot fi, de asemenea, utilizate pentru a facilita descărcările, pentru a convinge vizitatorii să se aboneze la buletine informative, să prezinte videoclipuri, să vândă tonuri, să crească clienții existenți sau să ofere alte opțiuni de navigare.

marketing multichannel
marketing multichannel

Tehnic, orice pagină web folosită ca destinație directă pentru publicitate și SEO poate fi clasificată ca pagină de destinație. Acest lucru este valabil în special în marketingul cu mai multe canale, unde diferite căi promoționale pot necesita configurații și stiluri diferite de pagini de destinație care sunt cele mai potrivite pentru a primi tipul de trafic pe care îl împinge fiecare canal.

Optimizarea unei pagini de destinație

Publicitatea și SEO nu sunt suficiente pentru a transforma vizitele în oportunități calificate. De cele mai multe ori, marketerii trebuie să facă diferite niveluri de optimizare pentru a se asigura că paginile obțin o vizibilitate bună, oferind în același timp experiențe bune ale utilizatorilor care încurajează conversiile. Iată nouă pași pentru a optimiza o pagină de destinație pentru diverse canale promoționale:

1. Determinați scopul paginii de destinație

Primul pas în crearea unei pagini de destinație funcționale este să decidem la ce se adresează. Îl folosești pentru a genera oportunități? Poate să lansezi o vânzare? Oricare ar fi, scopul trebuie să fie solitar și concentrat. Încercarea de a face ca un vizitator să facă mai mult de un lucru duce de obicei la confuzie și eșec.

marketing multichannel
marketing multichannel
Determinați scopul paginii de destinație
Determinați scopul paginii de destinație

Scopul paginii de destinație stabilește tonul pentru orice, de la titlul său la textul corpului și în jos până la apel. Rețineți că durata de atenție a navigării pe Internet este scurtă și volatilă. Dacă vă plictisiți sau vă confundați audiența, rata de conversie suferă. Mențineți mesaje simple și unite în permanență.

2. Identificați și setați propunerea de valoare

În marketing, nu este niciodată despre tine și ce vrei. Este întotdeauna despre ceea ce există pentru publicul țintă și cum puteți utiliza acest lucru pentru a obține ceea ce doriți în acest proces. Acest principiu se aplică puternic pentru paginile de destinație. Nu este niciodată despre tine, lista de e-mail sau cifrele de vânzări. Este întotdeauna vorba despre valoarea percepută pe care o va obține publicul dvs. prin absorbția conținutului dvs. și prin atenționarea apelului dvs. la acțiune.

Când scrieți copia, faceți promisiunea explicită la fiecare pas. Spuneți cititorului modul în care oferta dvs. le crește plăcerile sau le îndepărtează durerile. Scrieți despre asta în paragraful de deschidere și faceți-l să conducă frumos la declarația de beneficii. Anulați-vă ofertele oferind alte beneficii, enumerându-le în puncte scurte, dar de impact. În sfârșit, spuneți-vă că audiența dvs. nu vă poate ajuta decât să vă îndepliniți promisiunea prin participarea la apelul dvs. la acțiune.

3. Creați cel puțin doi dintre fiecare element

Proiectarea și redactarea paginilor de destinație nu sunt cele mai exacte științe. Este posibil să aveți toate motivele să credeți că un titlu sau o schemă de culori este mai bună decât alta, dar majoritatea publicului dvs. ar putea crede altfel. Din acest motiv, testarea este o parte esențială a optimizării paginilor de destinație. Oferă date empirice direct din câmpul care vă ajută să evaluați ce părți ale paginii dvs. de destinație funcționează și care trebuie îmbunătățite.

Creați cel puțin doi dintre fiecare element
Creați cel puțin doi dintre fiecare element

Practic, orice lucru dintr-o pagină de destinație poate fi testat. Titlurile, butoanele, apelurile la acțiune și paletele de culori pot fi expuse unui set de probe de public pentru a măsura răspunsurile vizitatorilor. Instrumente precum Google Analytics pot eficientiza procesul și vă pot ajuta să creați numerele pentru o analiză precisă a rezultatelor.

Există două tipuri principale de teste utilizate în optimizarea paginilor de destinație: testarea A / B și testarea multivariate. Testarea A / B, cunoscută și sub denumirea de testare împărțită, este tipul care comută elemente singulare ale paginii de destinație pentru a vedea care performanță este mai bună. Testele multivariate, pe de altă parte, sunt experimente care măsoară care combinație de elemente are cel mai bun efect.

4. Determinați unde este Foldul paginii

În limbajul ziarului, faldul este linia nu atât de imaginară care separă jumătatea superioară de jumătatea inferioară a unei foi. Cele mai importante titluri, imagini și știri sunt plasate deasupra faldului, în timp ce toate celelalte sunt poziționate sub el.

S-ar putea să ne aflăm într-o zi și o vârstă în care publicațiile de știri au trecut online și nu mai există folderele așa cum le știam, dar continuă într-o formă diferită. În ceea ce privește paginile web, „deasupra faldului” se referă la zona care este imediat vizibilă când pagina se încarcă complet. Această zonă este proprietatea imobiliară online și va determina dacă majoritatea publicului tău va rămâne sau nu în jos.

Acestea fiind spuse, este crucial pentru o pagină de destinație să poziționeze elemente vitale, cum ar fi titlul și imaginile importante deasupra faldului. Promisiunea valorii trebuie să fie sesizată de public în câteva secunde și fără a derula în jos.

Determinați unde este Foldul paginii
Determinați unde este Foldul paginii

Acordat, utilizatorii vor varia în funcție de dispozitive și preferințe de rezolvare a ecranului, ceea ce înseamnă că faldul poate varia de la o persoană la alta. Cu toate acestea, puteți compensa asta planificând ceea ce va folosi majoritatea. Pentru dispozitivele desktop, este un pariu sigur să presupunem că rezoluția medie a ecranului va fi de 1600 × 900 sau variante apropiate.

Smartphone-urile și tabletele pot avea specificații de afișare cu totul diferite și veți dori să le satisfaceți fie cu omologii prietenoși cu mobilul paginilor dvs. de destinație, fie cu pagini web responsabile bine planificate, care se extind cu exactitate la dispozitivele care le vizualizează.

5. Aplicați SEO de bază

Traficul motoarelor de căutare este în continuare cel mai bun șofer al vizitatorilor calificați pe o pagină de destinație. Asigurați-vă că utilizați cuvinte cheie în elemente importante, cum ar fi etichetele de titlu, etichetele antet, textul alternativ al imaginii și copierea corpului. Asigurați-vă că utilizați adrese URL canonice și dacă puteți direcționa unele linkuri interne și externe către pagina de destinație, faceți acest lucru prin toate mijloacele.

Chiar și atunci când nu te bazezi pe traficul de căutare organică pentru a alimenta vizitatorii pe pagina de destinație, ar trebui să aplici în continuare aceste optimizări. Etichetele de titlu și meta descrierile sunt afișate în mod vizibil atunci când adresa URL a paginii de destinație este partajată pe rețelele de socializare. De asemenea, roboții PPC accesează paginile de destinație și acordă puncte de relevanță atunci când aceste elemente SEO importante sunt completate cu exactitate. SEO de bază nu necesită mult efort, dar vă va răsplăti pagina de destinație în mai multe moduri.

6. Asigurați-vă că este mobil-prietenos

Până la sfârșitul anului 2014, sa raportat că utilizarea Internetului mobil a depășit oficial utilizarea desktopului. Aceasta este o dezvoltare uriașă, iar tendința pare să înceapă doar.

Asigurați-vă că este mobil-prietenos
Asigurați-vă că este mobil-prietenos

Web-ul mobil este o piață largă, deschisă, iar adoptatorii timpurii vor fi răsplătiți. Dacă doriți să atingeți cea mai recentă evoluție a Internetului așa cum o știm, este în interesul dvs. să vă faceți paginile de destinație mobile.

7. Eliminați linkurile inutile

Gândiți-vă la linkurile din pagina dvs. de destinație ca pe rute de ieșire. Cu cât aveți mai mulți, cu atât sunt mai mari șansele ca vizitatorii să se rătăcească undeva și să nu se mai întoarcă niciodată. Pentru a maximiza rata de conversie, este de obicei cel mai bine să aveți un singur element care poate fi făcut clic: butonul de apelare la acțiune. Acest lucru vă ajută să vă orientați mai ușor traficul către tipul de acțiune a utilizatorului care duce la îndeplinirea obiectivelor de conversie.

Legăturile nu sunt în sine, dar asigurați-vă că trebuie să le aveți înainte de a le plasa pe pagina de destinație. Exemple de link-uri sunt cele care duc la politica dvs. de confidențialitate și la termenii de utilizare. Doar asigurați-vă că sunt configurate să se deschidă în filele sau ferestrele noi, astfel încât să nu ajungeți să îndepărtați vizitatorii de pe pagina de destinație în sine.

8. Adăugați dovada socială

Dovada socială este fenomenul psihologic în care oamenii presupun că acțiunile și gândurile altora sunt cele corecte. De cele mai multe ori, adăugarea de elemente de dovadă socială într-o pagină de destinație ajută la creșterea ratelor de conversie prin reducerea percepției audienței asupra riscului.

Prin acest simbol, insigne, mărturii și statistici vă ajută să construiți un caz mai bun pentru apelul dvs. la acțiune. Widgeturile cu dovezi sociale sunt de obicei plasate fie pe barele laterale, fie în partea de jos a paginii de destinație. Acestea sunt complet opționale, dar sunt minunate de fiecare dată când le puteți ține.

9. Urmăriți-l pe tot cu Analytics

Oricât de bine este pagina dvs. de destinație atunci când o lansați, există întotdeauna loc pentru a o îmbunătăți pe traseu către rate mai bune de conversie. Urmăriți-l cu Google Analytics sau alte platforme de analiză web și monitorizați valorile cheie, cum ar fi ratele de respingere, timpul mediu pe pagină și ratele de conversie.

Urmăriți-l pe tot cu Analytics
Urmăriți-l pe tot cu Analytics

Acest lucru vă va ajuta să măsurați implicarea utilizatorului și să înțelegeți comportamentul vizitatorului. De asemenea, va oferi informații cu privire la necesitatea sau nu de a face ajustări pentru a beneficia la maxim de pagină și de promoțiile pe care le faceți.

Terminat

Utilizarea paginilor de destinație pentru marketing multicanal nu este cea mai exactă din științe și are nevoie de teste constante, cu ajustări corespunzătoare pentru a da cele mai bune rezultate. Rafinați ambarcațiunile și o tracțiune mai bună nu va rămâne în urmă.

Articol by CryptoMedia Inc

Lasă un răspuns