Sabloane canal de conversie

323 Views

Cele mai bune șabloane de canal de conversie pentru comerț electronic pe care le-am testat

Vrei să faci mai multe vânzări și să crești rata de conversie a site-ului tău.

Știți deja că aveți un produs minunat. Este ceva ce oamenii doresc și apelează la piața dvs. țintă … dacă numai tu îi poți ghida în mod intenționat de la examinare la conversie.

Atunci puteți construi o afacere de comerț electronic durabil.

Într-un fel sau altul, ați auzit despre pâlnii de conversie a comerțului online. Poate un prieten v-a spus că beneficiază de o rată de conversie remarcabilă cu pâlnia lor sau poate că ați auzit ceva despre asta pe rețelele de socializare.

Acum vă întrebați dacă pâlniile de conversie sunt soluția pentru problemele dvs. de rata de conversie.

În acest articol, vă vom oferi trei șabloane de pâlnie de conversie de comerț electronic de înaltă conversie … gratuit.

Dar mai întâi, să răspundem la o întrebare importantă.

Ce este un canal de conversie comerț electronic?

O pâlnie de conversie a comerțului electronic este o serie de pagini, formulare și copii de vânzări concepute în mod intenționat menite să ghideze potențialii cumpărători de la considerare la conversie.

Se numește „pâlnie”, deoarece persoanele interesate intră în partea de sus (toți cei care vizitează pagina de destinație a produsului dvs., de obicei) și doar clienții ies în partea de jos.

Uneori, pâlnia de conversie este denumită și „pâlnie de vânzare”.

Este o grafică destul de bună
Este o grafică destul de bună

Este destul de grafic și totul … dar cum îi ghidați practic pe oameni de la considerare la conversie?

Nu este suficient, până la urmă, să difuzați anunțuri și să trimiteți oameni pe pagina produsului dvs., la sfârșitul poveștii?

Apoi vor cumpăra, nu?

Oricât mi-ar plăcea să vă spun că, probabil, nu vor reuși.

Lasă-mă să explic.

De ce canalele de conversie pentru comerțul electronic sunt nebunești puternice

Gândiți-vă la experiența tipică a magazinelor de comerț electronic. Poate faceți clic pe un anunț pe Facebook sau poate faceți clic pe un link dintr-un e-mail pe care l-ați primit. Când o faci, în mod tradițional, acel clic te duce la o pagină care arată așa.

marketing funnel
Apoi navigați pe site-ul lor pentru a vedea dacă vă atrage atenția. Poate cumperi ceva. Mai probabil, nu.

Și asta este problema experienței tradiționale de comerț electronic.

Nu există îndrumări. Crearea unei pâlnii de conversie pentru site-ul dvs. de comerț electronic este diferența dintre angajarea unui client personal instruit de experți pentru a vă ghida potențialul prin experiența lor de cumpărături, mai degrabă decât a le permite să navigheze fără scop.

În timp ce unele mărci cu buzunare profunde (Nike, de exemplu) pot trimite un număr foarte mare de persoane pe site-ul lor și supraviețuiesc în afara unei rate de conversie sub-par, magazinele de comerț electronic mici sau mijlocii nu pot.

Probabil că magazinul dvs. nu poate.

Acesta este cel puțin parțial motivul pentru care 4 din 5 site-uri de comerț electronic nu reușesc în 24 de luni de la lansare.

conversie
* Cu ratele de conversie care se situează între 2% și 4%, nu este de mirare de ce nu reușesc atât de multe companii de comerț electronic. *

Și chiar dacă magazinul tău poate supraviețui cu o rată de conversie sub-par, de ce să rezolvi mai puțin atunci când este mai mare – o rată de conversie mai mare, mai multe vânzări, mai multe venituri, etc. – este la fel de simplu ca să furi unul dintre șabloanele de pâlnie de conversie e-commerce din cadrul Acest articol?

Sună prea bine pentru a fi adevărat?

Păi atunci, permiteți-mi să descriu exact de ce aceste trei șabloane de pâlnie de conversie a comerțului electronic se transformă mai bine decât site-urile tradiționale de comerț electronic.

Articol By CryptoMedia Inc Team