Chatbots vs Email Marketing

Pentru ca imaginea conteaza
134 Views

Chatbots vs Email Marketing:Care este cel mai bun pentru afacerea dvs.?

Stabilirea unei relații bune cu clienții dvs. este un pas crucial în asigurarea succesului afacerii dvs. O modalitate bună de a realiza acest lucru este să le arătați că sunteți în preajmă atunci când au nevoie de dvs., fie că le oferiți cele mai recente actualizări despre marca dvs. sau ceva atât de simplu ca să răspundeți la întrebări despre produsele și serviciile dvs.

Dar atenția asupra fiecăruia dintre clienți devine mai provocatoare cu cât clienta ta devine mai mare. Pentru a vă asigura că nimeni nu este lăsat afară, puteți apela la chatbots și email marketing, analizând care funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs.

Chatbots: Un program cu care poți vorbi

Un chatbot este un program de calculator care este capabil să converseze și să răspundă utilizatorilor umani. Tehnologia este relativ tânără, astfel că potențialul său este încă explorat. Chatbot-urile de bază pot oferi răspunsuri prestabilite la anumite întrebări, deseori printr-o abordare if-then, dar versiunile avansate pot oferi răspunsuri și soluții mai personalizate.

Să presupunem că vrei să cumperi ceva online. În mod tradițional, va trebui să parcurgeți mai multe pagini de produse pentru a găsi elementul de care aveți nevoie. Cu un chatbot, puteți pune o întrebare despre articolul dorit, iar programul vă va duce direct la paginile relevante ale produsului. Este ca și cum ai avea propriul tău asistent la cumpărături.

marketing
marketing online

Există multe avantaje în utilizarea chat-urilor, nu numai pentru afacerea ta, ci și pentru clienții tăi. Aici sunt câțiva dintre ei:

Mai bun serviciu pentru clienți – La sfârșitul zilei, chat-urile se referă la îmbunătățirea experienței utilizatorului. Un sondaj spune că mai mult de 80 la sută dintre clienți așteaptă asistență în timpul cumpărăturilor – și au nevoie de el în cinci minute. Chat-urile sunt concepute pentru a oferi asistență rapidă, în timp real, oferind conținut și linkuri la care clienții dvs. pot avea acces pentru a găsi și achiziționa produsele de care au nevoie.

Scor de promovare net mai mare (NPS) – NPS indică probabilitatea ca clienții dvs. să vă promoveze marca în fața semenilor. Unul dintre cei mai importanți factori determinanți este satisfacția clienților. Mulți clienți sunt încântați de răspunsul rapid al unei companii, chiar dacă problema lor nu este rezolvată complet. Asistența promptă îi face să se simtă apreciați, astfel încât să devină mai predispuși să vorbească pozitiv familiei și prietenilor despre marca dvs.

Întreținere ușoară și ieftină – Chat-urile sunt ușor de configurat în funcție de nevoile unice ale afacerii tale. Menținerea acestora nu necesită niciun efort și resurse. De exemplu, ei nu costă atât cât să plătească unuia dintre membrii personalului dvs. pentru a fi disponibil 24 de ore din 24, pentru a vă distra și a-și angaja clienții.

Monitorizarea precisă a datelor privind consumatorii – Chatbots-urile fac mai mult decât răspund clienților. De asemenea, colectează feedback și alte informații pe care le puteți utiliza pentru a vă îmbunătăți produsul sau serviciul. Datele colectate de chatbots vă pot ajuta, de asemenea, să monitorizați nevoile clienților dvs., să evaluați interesul pentru produse și servicii sau caracteristici specifice și să spori eficiența eforturilor dvs. de marketing.

Monitorizarea precisă a datelor privind consumatorii
Monitorizarea precisă a datelor privind consumatorii

Economie de timp – Puteți utiliza roboți pentru a trimite mesaje tuturor clienților dvs. în același timp. Chiar și ca afacere în creștere, probabil că aveți mai mulți clienți decât puteți trimite mesaje manual într-o zi. Un chatbot simplifică procesul, vă economisește mult timp și vă asigură că mesajele sunt livrate atunci când este nevoie.

Compatibilitatea cu aplicațiile de mesagerie – Nimeni nu vrea să descarce și să instaleze aplicații pe care le va utiliza o singură dată și nu le va mai folosi. Acesta este motivul pentru care oamenii, de obicei, se lipesc de anumite aplicații care se termină. De exemplu, majoritatea oamenilor preferă să folosească aplicații de mesagerie populare precum Facebook Messenger, WhatsApp și Viber în loc să le descarce pe cele noi de fiecare dată.

Chatbot-urile sunt foarte compatibile cu majoritatea aplicațiilor de mesagerie, permițându-vă să trimiteți mesaje prin intermediul mass-media pe care clienții dvs. o utilizează efectiv. De fapt, chatbot-urile sunt compatibile cu majoritatea rețelelor sociale, ceea ce înseamnă că le puteți utiliza și pentru a îmbunătăți eficacitatea strategiei dvs. de social media.

achiziții crescute în aplicație – Dacă oferiți produse pe care clienții dvs. le pot achiziționa prin aplicații de mesagerie, puteți utiliza chatbots pentru a încuraja vânzările mai mari. Analizați comportamentul de cumpărare al clienților dvs. și programați-vă chat-urile pentru a profita de orice tendință sau oportunitate de a vinde.

achiziții crescute în aplicație
achiziții crescute în aplicație

Marketing prin e-mail: încă funcționează

În ciuda faptului că există de zeci de ani, e-mailul rămâne un canal de comunicare crucial, iar datele dovedesc acest lucru. De exemplu, oamenii au trimis cu 2017 cu 1,8 milioane mai multe e-mailuri decât în ​​2016. Și în 2018, 281 miliarde de e-mailuri au fost trimise și primite zilnic în întreaga lume.

Relevanța continuă a marketingului prin email se bazează pe numeroasele sale avantaje, care includ următoarele:

Mesaje direcționate prin liste segmentate – Este excelent să poți contacta la o mulțime de oameni, dar este și mai bine dacă mesajele tale ajung la cei care au nevoie și ar putea să le răspundă. Marketerii de e-mail își pot segmenta listele pentru a se asigura că numai cei care îndeplinesc anumite criterii primesc un anumit mesaj.

Cu un număr mare de e-mailuri pe care o persoană obișnuită le primește într-o zi, asigurându-vă că conținutul dvs. este relevant pentru acestea este un mod excelent de a vă observa în căsuța de e-mail a clienților. Această tactică este cunoscută pentru a crește angajamentele, făcând-o eficientă în scopuri, de la răspândirea conștientizării despre brandul tău, până la a fi un instrument eficient pentru a-ți dezvolta afacerea de e-commerce cu marketing prin e-mail.

Marketing prin e-mail încă funcționează
Marketing prin e-mail încă funcționează

Creșterea veniturilor – Cu linia de subiect potrivită, conținut dinamic și apeluri la acțiune, este posibil să influențezi cititorii de e-mail pentru a cumpăra produsul tău. Atunci când este asociat cu strategia de direcționare potrivită, marketingul prin e-mail poate fi unul dintre cele mai bune instrumente pentru a genera vânzări din achiziții cu impulsuri.

Compatibilitate cu mai multe dispozitive – Oamenii își citesc e-mailurile pe mai multe dispozitive, ceea ce înseamnă că puteți ajunge la clienții dvs. indiferent de dispozitivul pe care îl vor utiliza. Asigurați-vă că vă optimizați e-mailurile pentru toate ecranele pentru cele mai bune rezultate.

Testarea mesajelor – E-mailul dvs. este la fel de bun ca și conținutul său, dar poate fi greu să creați e-mailul perfect la prima încercare. Lucrul bun despre e-mail marketing este că puteți trimite mai multe versiuni ale aceluiași e-mail pentru a testa care sunt cele mai eficiente. Feedback-ul pe care îl obțineți poate fi încorporat strategiei dvs. de marketing de conținut pentru a vă îmbunătăți rezultatele înaintând.

Generația de plumb – Mulți dintre cei care primesc e-mailurile dvs. nu vor face nici o achiziție, dar asta nu înseamnă că eforturile dvs. sunt pierdute. Folosind e-mailurile dvs. succesive pentru a le verifica sau a le actualiza despre produsele dvs., puteți încuraja o relație cu aceste oportunități și, eventual, să le convertiți în clienți plătitori.

Întreținerea relațiilor – doar pentru că s-a făcut o achiziție nu înseamnă că relația cu clientul dvs. sa încheiat. Utilizând e-mailul, puteți menține relația continuă. Cu apăsarea corectă, puteți transforma un cumpărător o singură dată într-un client fidel, care se va lipi de marca dvs. pe termen lung.

Email sau Chatbots?

Acum, pe marea întrebare: mai are nevoie de afacerea ta de chat sau de e-mail marketing? Fără îndoială, atât e-mailul, cât și chat-urile își au punctele tari și punctele slabe, necesitând o analiză a cărei ar putea ajuta afacerea dvs. mai mult.

Chatbots oferă utilizatorilor servicii rapide și extrem de personalizate. De asemenea, este condus în întregime de consimțământ – clienții dvs. absolut nu vor trebui să-l folosească decât dacă aleg acest lucru. Din acest motiv, chatbot-urile tind să genereze rate de clic și conversii mai mari. Pentru a compara, e-mailurile au un CTR de doar 4% în medie, în timp ce chatbot-urile generează până la un procent extraordinar de 16%.

De asemenea, spam-urile de chat nu sunt cunoscute pentru a trimite mesaje spam, care tind să completeze căsuțele de e-mail și să enerveze utilizatorii. Din această cauză, clienții au mai multe șanse să citească mesajele pe care le trimiteți prin intermediul aplicațiilor de mesagerie.

Cu toate acestea, e-mailurile sunt mult mai ieftine decât cele de chat. Dacă ar fi să te uiți la cele două servicii de pe piață, ai vedea că ambele au puncte de preț aproape similare. Diferența este că e-mailul, fiind de mai mult timp, oferă mai multe opțiuni în ceea ce privește furnizorii. Unele servicii de e-mail nu percep nimic până la un anumit număr de mesaje trimise, ceea ce înseamnă că puteți trimite active de marketing fără a cheltui un singur cent.

Aplicațiile de mesagerie pot fi populare, dar nu toată lumea le folosește. Persoanele mai mari de 55 de ani tind să folosească e-mailurile mai mult decât o fac aplicațiile de mesagerie. Acestea fiind spuse, chatbots-urile sunt, în general, mai bune pentru întreprinderile cu clienți mai tineri, dar marketingul prin email este capabil să ajungă la clienții de orice vârstă.

Chatbot-urile sunt o tehnologie în curs de dezvoltare și este interesant modul în care se vor îmbunătăți în viitor. Pe de altă parte, e-mailul pare că nu va merge nicăieri în curând. Aflați care sunt punctele tari și limitele fiecărei opțiuni și alegeți care dintre acestea oferă cele mai multe avantaje pentru afacerea dvs. Mai bine, de ce nu le folosești pe amândouă?

Daca va placut accest articol va rugam sal distribuiti si la prienetni . Articol By CryptoMedia Team

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *