Acceptarea limitărilor dvs. ca designer web5 min read

37 Views

acceptarea ca si un designer web

Cu numărul uneori copleșitor de instrumente, biblioteci și tehnologii de acolo, este imposibil să știm totul. Totuși, se pare că cei din noi în industria de design web pun o presiune mare asupra noastră pentru a ne menține. Poate duce la senzația de a fi ars și fără speranță în urmă.

Adevărul este că doar atât de multe poți ști. La urma urmei, aveți clienți pentru a servi și un timp limitat de dedicat învățării. Prin urmare, vor exista anumite abilități în care nu aveți competență sau pur și simplu nu aveți.

Acesta este unul dintre cele mai grele lucruri pe care mulți dintre noi le acceptăm. Dacă te uiți în jur, ești bombardat cu mesaje care ar trebui să știi JavaScript precum spatele mâinii sau cum să pui site-urile cu un CMS static. Dacă nu, cariera dvs. este aparent condamnată.

Fiecare dintre noi are propriile noastre limitări. Deci, cum învățăm să o acceptăm? Cum putem încă să prospere ca proiectanți și dezvoltatori?

Un scenariu comun

Ridică mâna dacă ai fost vreodată în această situație. Lucrezi la un proiect și clientul tău solicită o nouă caracteristică (nu te interesează niciodată pentru a se extinde din sfera de aplicare). Funcția necesită o abilitate de care nu ești atât de adept – să zicem că scrie ceva PHP personalizat.

Sigur, puteți face un pic de codificare aici și acolo – dar nu ați luat niciodată ceva atât de dens. Ești cam îngrijorat să spui da, dar ești de acord să o faci.

Începeți să construiți caracteristica obligatorie și sper să puteți învăța în timp ce mergeți. În timp ce te ocupi de unele concepte implicate, îți dai seama rapid că te ocupi de anumite blocaje rutiere.

Vei petrece timp și resurse prețioase încercând să împachetezi lucrurile din tutoriale și site-uri de asistență. Între timp, termenul tău se apropie. Acesta nu este un sentiment bun.

cryptomedia webdesign

Găsirea unei abordări mai bune

Este probabil ca unele versiuni ale acestui scenariu să se fi întâmplat la majoritatea dintre noi la un moment sau altul. La prima vedere, poate părea că lipsa noastră de o anumită abilitate (PHP, în acest caz) este vinovatul. Dar aceasta nu este întreaga poveste.

Sigur, ar fi frumos să aveți o măiestrie asemănătoare cu limba Jedi. Dar, în complot-ul nostru machiat, nu este doar în competența noastră în acest moment. Și refuzând să acceptăm acest fapt, ne-am pus pe noi înșine (și clientul nostru) într-un loc dificil.

Dacă sunteți un fan al sporturilor sau al filmelor de acțiune, cunoașteți narațiunea sufletului curajos, care are un hit, dar revin mai puternic. Cu toate acestea, designul web nu este nici unul dintre aceste lucruri. În timp ce sportivii stelari și eroii de acțiune își pot permite să petreacă cantități nesfârșite de timp în lupta lor, avem alte lucruri de făcut.

Așadar, în timp ce încercați să vă îndreptați drumul prin acest tip de proiect sună nobil, este și contraproductiv. În schimb, puteți face câteva lucruri care vor fi mai eficiente pe termen lung:

Explicați Realitatea pentru clientul dvs.

When it comes to client relations, honesty is the best policy. As such, having a frank discussion about your own limitations can be a bit freeing. Plus, it sets a realistic level of expectation with your client.

For the most part, clients tend to appreciate having some guidelines regarding what can and perhaps can’t be done (at least, not without some extra steps).

Fa un plan

Acum, aceasta nu înseamnă că clientul dvs. nu primește ceea ce își dorește / are nevoie. Asta încă trebuie să se întâmple. Deci, în discuția dvs., este important să aveți un plan pentru modul în care această funcție nouă va fi implementată și ce va fi nevoie pentru a ajunge acolo.

Aceasta ar putea însemna respingerea termenului. Avantajul este că aveți suficient timp pentru a lucra prin toate blocajele potențiale. Sau, ar putea fi nevoie de angajarea unui expert care să-i ajute (și să ridice bugetul în consecință). Acest lucru vă va salva povara de a fi nevoit să-l descoperiți singur.

A termina ce ai inceput

În ceea ce privește clientul nostru fictiv, cea mai importantă parte a întregului scenariu este rezultatul final. Cum se întâmplă este o consecință mică.

Așadar, urmărind procesul de mai sus, putem satisface nevoile lor evitând noi înșine o experiență negativă.

În schimb, am făcut pasul pentru a ne recunoaște limitele și am găsit în continuare o modalitate de a facilita un rezultat pozitiv. Și mai bine, lumea nu s-a sfârșit doar pentru că a fost ceva ce nu știam destul de bine. Destul de cool, nu?

cryptomedia  inc determinare
termina ce ai inceput sa faci

Este totul despre perspectivă

Industria de web design și societatea în sine, adesea privesc limitările ca pe un fel de defecte masive. Ca și cum ar spune, pentru că nu putem face absolut totul, poate că nu suntem demni de o oportunitate.

Atât freelancerii, cât și agențiile tind să perpetueze acest mit promițând totul sub soare. Toată narațiunea „putem face totul” este excelentă pentru marketing, dar puțin altceva.

Realitatea este cu mult diferită. Acceptarea este primul pas spre eliberarea de standardele imposibile care ne sunt puse.

Lasă un răspuns