5 Considerații critice SEO la optimizarea site-urilor7 min read

cryptomedia inc web design
74 Views

Considerații critice SEO la optimizarea site-urilor

Câteva reguli de SEO, cum ar fi publicarea de conținut excelent și oferirea unei experiențe bune pentru utilizatori, sunt universale.

Dar nu toate site-urile prospere utilizând același set de linii directoare SEO.

Site-urile de știri, în special, pun mai mult accent pe anumite elemente decât alte tipuri de site-uri.

Iată cinci cele mai bune practici de care trebuie să ții cont pentru a-ți optimiza site-ul de știri pentru căutare.

1. Construiți conținut permanent pe bază de abordare

Gândiți-vă la asta, ca site de știri, modelul dvs. principal de afaceri este să scrieți despre subiecte la timp.

Nouăzeci și nouă la sută din timp când scrii despre subiecte în timp util articolele tale vor avea inevitabil o durată de viață scurtă.

Veți vedea un volum inițial de trafic către articolul dvs. și, în timp, acel articol va începe să primească din ce în ce mai puțin trafic pe măsură ce îmbătrânește. Aceasta este natura ocupării de știri.

Din această cauză, sunteți supus la fluxurile și fluxurile din ceea ce știrile sunt rezonabile, iar pentru a primi în mod constant niveluri ridicate de trafic, trebuie să păstrați această informație.

Dar dacă ai putea păstra modelul de știri intact și să adaugi fluxuri mai consistente de trafic pe site-ul web? Puteți, dacă construiți în conținut permanent.

Evergreen se referă la conținutul care rămâne relevant și util pentru o perioadă lungă de timp.

Folosind raportul de pagini organice de top ale lui Ahrefs, puteți vedea că primele 10 pagini ale acestora sunt toate în partea de sus a paginilor Hub-uri de categorii de pâlnii care sunt mereu verzi. Apoi își știră știrile în acele secțiuni de hub creând o experiență puternică și relevantă.

În timp ce obțin o parte echitabilă a traficului pe articole de știri reale, au fost capabili să se dezvolte în oportunități perenne pentru a le oferi fluxuri de trafic mai consistente.

2. Asigurați-vă că conținutul dvs. va apărea în știri Google

Obținerea conținutului dvs. în Google News este o necesitate.

Începeți să verificați ghidul de includere pentru conținut pentru a vă asigura că site-ul dvs. este la standardele Google. Cele mai renumite surse de știri respectă deja aceste orientări.

În continuare, verificați ghidurile tehnice pentru includere pentru a vă asigura că Google vă poate accesa site-ul și a înțelege care dintre articolele dvs. de știri din pagini sunt.

După ce totul arată bine, trimiteți site-ul dvs. pentru aprobarea Google. Veți putea vedea dacă site-ul dvs. a fost acceptat de obicei în termen de trei săptămâni.

După ce site-ul dvs. este acceptat, continuați să lucrați la producerea de conținut puternic.

Google News operează pe multe din aceleași principii SEO de bază ca și căutarea organică.

Autoritatea industriei, optimizarea cuvintelor cheie, unicitatea și acțiunile sociale te vor ajuta să te poziționezi mai bine și să obții mai multe vizite de la Google News.

3.Concentrați-vă pe Arhitectură curată

Site-urile de știri reprezintă o provocare specială SEO, deoarece de obicei sunt mari și în continuă creștere.

Acest lucru înseamnă că rămânerea în vârful arhitecturii site-ului dvs. este foarte importantă, atât în ceea ce privește menținerea site-ului dvs. navigabil pentru cititori, cât și ușor de accesat pentru motoarele de căutare.

Organizarea este primordială. Aruncați o privire la etichetele și categoriile pe care le utilizați pe site-ul dvs. și întrebați-vă dacă lucrează pentru dvs.

Doriți să aveți suficiente etichete și categorii pentru ca cititorii să găsească cu ușurință ceea ce caută, dar au valoare?

Dacă aveți mai multe etichete care au doar câteva articole fiecare, poate doriți să luați în considerare consolidarea lucrurilor, astfel încât fiecare pagină să conțină mult conținut.

Un alt aspect important al structurii sitului este profunzimea. Cu alte cuvinte, câte clicuri este nevoie pentru a ajunge de la pagina de pornire la orice altă pagină de pe site-ul dvs.? Este ideal să menținem acest număr cât mai mic posibil.

Motoarele de căutare se înghesuie pe site-ul dvs. urmând link-uri de la o pagină la alta, iar „mai puțin” este site-ul dvs., cu atât este mai probabil ca fiecare pagină să fie indexată. Menținerea sistemului organizat de etichetare vă va ajuta în acest sens.

Un alt lucru pe care îl puteți face pentru a îmbunătăți structura site-ului dvs. este să adăugați paginarea în partea de jos a fiecărei pagini, mai degrabă decât să folosiți butoanele „următoare” și „anterioare”. Acest lucru face mai ușor să sari la anumite pagini, fără a mai trece prin alte pagini irelevante.

4. Utilizabilitatea mobilă este critică

Utilizabilitatea mobilă este importantă pentru orice site web în zilele noastre, dar pentru site-urile de știri, este și mai critic.

Majoritatea americanilor își consumă noutățile pe telefoanele mobile.

Cel puțin, site-ul dvs. ar trebui să fie construit folosind un design receptiv, care să se potrivească formatării dvs. la orice dimensiune a ecranului pe care o utilizează un vizualizator.

De asemenea, este posibil să doriți să luați în considerare adoptarea Pagini mobile accelerate (AMP), un tip de tehnologie de publicare care elimină formatarea și face ca paginile să se încarce foarte rapid pentru utilizatorii de telefonie mobilă.

5. Optimize for Crawl Speed

Când vine vorba de media de știri, doriți ca paginile dvs. să fie accesate rapid și indexate de Google.

Din fericire, există mai mulți factori SEO care vă pot ajuta cu viteza de crawl, inclusiv viteza site-ului, performanța de găzduire și sitemap-urile XML.

Cu toate acestea, nu puteți trata sitemap-uri de știri ca în orice altă hartă. Google a prezentat câteva recomandări importante pentru acestea.

În primul rând, ar trebui să adăugați doar 1.000 de adrese URL sau mai puțin în sitemap. Desigur, puteți include mai multe prin ruperea adreselor URL în mai multe sitemap-uri, dar asigurați-vă că nu depășiți 50.000 de sitemap-uri în fișierul dvs. index.

De asemenea, va trebui să vă actualizați în mod continuu sit-ul de știri cu articole proaspete, deoarece sunt publicate pentru a menține Googlebot atrăgător. Dar când postezi aceste noi URL-uri ale articolului, nu creează o foaie de situri pentru fiecare; actualizați locul dvs. de hartă existent în schimb.

Sitemap-ul dvs. de știri va conține doar știri din ultimele două zile și toate articolele vor rămâne în indexul de știri timp de 30 de zile.

În cele din urmă, când mergeți să vă creați harta sit-ului, folosiți pluginuri care nu sunt Google. Dacă utilizați Generatorul Sitemap-ului Google, acesta va include adrese URL care nu corespund articolelor dvs. de știri specifice.

Frecvența publicării pe site-ul dvs. va avea, de asemenea, un impact pozitiv asupra vitezei de rulare, și are sens. La urma urmei, dacă Googlebot găsește constant conținut nou pe site-ul dvs. web cu fiecare accesare cu crawlere, acesta va veni pe site-ul dvs. mai des.

Dar, deși postarea este adesea importantă, trebuie să vă asigurați că conținutul are valoare. Dacă postați excesiv sau publicați conținut inutil, Googlebot își va pierde bugetul prețios de accesare pe acele pagini mai puțin valoroase, ceea ce înseamnă că conținutul dvs. bun ar putea rămâne nevăzut.

De regulă, evitați întotdeauna conținutul duplicat și blocați paginile nedorite cu robots.txt / robot meta pentru a asigura o viteză optimă de accesare.

Lasă un răspuns