Despre suma CPC optimizată

454 Views

Despre suma CPC optimizată (ECPC)

Suma cost-pe-clic optimizată (ECPC) vă ajută să înregistrați mai multe conversii prin licitarea manuală. Aceasta ajustează automat sumele licitate manuale pentru clicurile care par să aibă șanse mai mari sau mai mici de a genera o vânzare sau o conversie pe site. Spre deosebire de suma CPA vizată, care setează automat sumele licitate în funcție de costul vizat pe conversie, strategia ECPC este constrânsă de sumele licitate CPC maxime atunci când optimizează pentru conversii.

Pentru campaniile din Rețeaua de căutare și din Rețeaua de display, ECPC ajută la creșterea numărului de conversii și încearcă să mențină un cost pe conversie egal cu cel obținut prin licitarea manuală. Pentru Cumpărături Google, ECPC ajută la creșterea numărului de conversii și încearcă să mențină același nivel general al cheltuielilor.

Din acest articol, veți afla cum funcționează ECPC și cum vă poate ajuta să valorificați mai mult bugetul publicitar.

Înainte de a începe
Pentru a folosi Optimizarea CPC în campaniile din Rețeaua de căutare și pentru Cumpărături Google, va trebui să activați urmărirea conversiilor. Nu aveți nevoie de urmărirea conversiilor pentru a folosi ECPC în campaniile din Rețeaua de display, dar conversiile vă vor arăta dacă anunțurile dau rezultate.

Dacă doriți să aflați informații despre suma ECPC pentru Campaniile pentru Cumpărături Google, citiți cum să configurați suma ECPC pentru campaniile de Cumpărături Google.

Dacă nu folosiți urmărirea conversiilor

Cum funcționează
ECPC caută licitații publicitare cu mai multe șanse să genereze conversii și crește suma licitată CPC maximă (după ce aplică ajustările sumelor licitate setate), astfel încât să concureze mai eficient pentru clicurile respective. Dacă un clic pare să aibă șanse mai mici de a genera conversii, Google Ads va reduce suma licitată. ECPC va încerca să mențină suma CPC medie sub valoarea maximă setată (care include ajustările sumelor licitate), dar este posibil să o depășească pentru perioade scurte de timp.

Exemplu
Să presupunem că vindeți pantofi pe site, ați stabilit suma CPC maximă la 3 RON și aveți activată metoda ECPC. Dacă sistemul Google Ads detectează o licitație care are probabilitatea de a aduce pe site un utilizator care să cumpere pantofi, este posibil ca pentru respectiva licitație să stabilească o sumă licitată de 5,1 RON. Dacă ECPC detectează o licitație care nu pare să aibă șanse de a genera o vânzare, este posibil să reducă suma licitată la 0,90 RON pentru aceasta.

ECPC este o strategie de licitare inteligentă care folosește o gamă largă de semnale din timpul licitației, cum ar fi datele demografice, browserul, locația și ora, pentru a adapta sumele licitate la contextul unic al unui utilizator, însă nu la capacitatea maximă a altor strategii de licitare inteligentă, precum suma CPA vizată și rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare.

Licitarea ECPC pentru anunțurile text este disponibilă atât pentru Rețeaua de căutare, cât și pentru Rețeaua de display, însă nu și în campaniile de instalare a aplicațiilor. În cazul anunțurilor pentru Cumpărături Google, ECPC funcționează numai în Rețeaua de căutare Google.

Strategia ECPC este disponibilă ca funcție opțională împreună cu licitarea CPC manuală sau ca strategie de licitare de portofoliu.

Modul de funcționare a urmăririi conversiilor cu ECPC
Sistemul Google Ads caută modele de clicuri și conversii și le compară cu rezultatele anterioare. De exemplu, dacă anumite locații determină mai multe vânzări, sistemul va ști acest lucru. Veți înregistra performanțe optime dacă folosiți urmărirea conversiilor în combinație cu ECPC.

ECPC va crește suma licitată CPC maximă (după ce aplică ajustările sumelor licitate pe care le-ați setat) atunci când detectează o probabilitate ridicată de a se genera o conversie. De asemenea, va reduce suma CPC maximă dacă observă că sunt șanse mai mici de a genera o conversie, astfel că veți plăti mai puțin pentru clicurile care generează mai puține conversii.

Examinați metoda de contorizare pentru fiecare acțiune de conversie, asigurându-vă că este potrivită pentru obiectivele dvs. Dacă urmăriți clienții potențiali (cum ar fi înscrierile), probabil doriți să contorizați câte o conversie pe clic pe anunț. Dacă urmăriți vânzările, probabil doriți să contorizați fiecare conversie.

Sfat
Întrucât ECPC va crește suma licitată CPC maximă atunci când observă o oportunitate bună, este posibil ca în raportul Google Ads să apară ocazional sume CPC medii care depășesc valoarea sumei CPC maxime. ECPC va încerca să le mențină sub valoarea maximă setată, dar este posibil ca suma CPC medie să o depășească pentru perioade scurte de timp.

Prin ce diferă ECPC de licitarea unei sume CPA vizate?
Atât ECPC, cât și licitarea unei sume CPA vizate au scopul de a genera mai multe conversii. Diferența principală este că ECPC automatizează parțial sumele licitate manuale, ajustând suma CPC maximă (după ce aplică ajustările sumelor licitate pe care le-ați setat) și nu acceptă setarea unei sume CPA vizate explicite. Suma CPA vizată automatizează complet strategia de licitare pe baza obiectivului setat privind suma CPA și nu impune folosirea sumelor licitate manuale.

Licitarea unei sume CPA vizate vă oferă ocazia cea mai bună de a vă îmbunătăți rezultatele, cu puterea completă a licitării inteligente. Cu toate acestea, ECPC oferă un nivel de control manual pe care unii utilizatori îl preferă.

Atât ECPC, cât și licitarea unei sume CPA vizate
utilizează date din urmărirea conversiilor sau date Google Analytics din contul dvs.;
Estimează o rată de conversie pentru fiecare licitație.
ajustează sumele licitate pentru a vă ajuta să câștigați cele mai promițătoare clicuri.
Metoda ECPC
Este compatibilă cu toate setările campaniei și cu sumele licitate CPC maxime
Crește sau scade sumele licitate manuale pentru a vă ajuta să obțineți mai multe conversii
Este compatibilă cu sisteme de licitare terță parte, chiar dacă automatizează sumele licitate
Licitarea unei sume CPA vizate
Folosește o sumă CPA vizată setată de dvs.
Setează automat suma licitată CPC pentru fiecare licitație, astfel încât să crească șansele de generare a unei conversii
Ajustările sumelor licitate împreună cu ECPC
ECPC ține cont automat de diferite rate de conversie pentru toate tipurile de trafic, dar setează separat sume licitate pentru dispozitivele mobile. Aceasta înseamnă că nu trebuie să setați ajustări ale sumelor licitate (în afară de cele asociate dispozitivelor mobile) pentru ca ECPC să maximizeze conversiile. Cu toate acestea, dacă doriți să licitați mai agresiv pentru anumite tipuri de trafic, puteți alege să setați o ajustare. Aceasta va fi aplicată în plus față de ajustările automate setate de ECPC.

Ajustările mobile pot, de asemenea, să includă conversiile suplimentare care nu au fost urmărite prin eticheta de urmărire a conversiilor Google Ads (cum ar fi vizitele în magazin). ECPC va continua să seteze automat ajustări ale sumelor licitate pentru traficul de pe computere, comparativ cu traficul de pe tablete, în funcție de diferențele dintre ratele de conversie.

Aflați mai multe despre ajustările sumelor licitate.

Cum se activează ECPC
Rețineți că ECPC funcționează diferit în campaniile pentru Cumpărături Google față de cele din Rețeaua de căutare și Rețeaua de display. Aflați mai multe despre cum să configurați ECPC pentru campaniile de Cumpărături Google.

Instrucțiuni
Noua experiență Google Ads este modalitatea exclusivă prin care majoritatea utilizatorilor își pot gestiona conturile. Dacă încă folosiți experiența AdWords anterioară, alegeți opțiunea „anterioară” de mai jos. Mai multe

Cea nouă Cea veche
Conectați-vă la contul Google Ads.
În meniul pentru pagini, dați clic pe Campanii.
Dați clic pe numele campaniei cu care doriți să lucrați.
În meniul pentru pagini, dați clic pe Setări.
Dați clic pe secțiunea Licitare și apoi clic pe Modificați strategia de licitare.
Selectați Sumă CPC manuală din meniul drop-down, apoi bifați opțiunea Activați Suma CPC optimizată.
Când alegeți funcția ECPC, Google Ads vă configurează automat setările pentru alternarea anunțurilor la „optimizare pentru conversii”, chiar dacă momentan sunt la „optimizare pentru clicuri”.
Selectați Salvați.
Pentru a crea o strategie de licitare de portofoliu pentru ECPC, consultați Crearea unei strategii de licitare de portofoliu.

Sfat: alegeți pentru ce conversii să licitați
Setarea Includeți în „Conversii” vă ajută să decideți dacă să includeți acțiuni de conversie individuale în coloanele „Conversii” și „Valoarea conversiilor” din rapoarte. Datele din aceste coloane sunt folosite de strategii de licitare, precum suma CPA vizată, rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare și ECPC, astfel că strategia de licitare se va optimiza doar în funcție de conversiile pe care ați ales să le includeți. Aflați mai multe

Conversiile pe mai multe dispozitive din campaniile din Rețeaua de display, din Rețeaua de căutare și pentru Cumpărături Google sunt incluse în mod prestabilit.

Lasă un răspuns