10 parodii de logo corporative amuzante care îți vor aduce un zâmbet pe față

Ghidul complet de navigare cu prioritate
54 Views

Am apreciat întotdeauna logo-urile ca produse secundare creative ale companiilor pentru a se prezenta vizual – de la simple grafice vectoriale la modele complexe care amintesc de blazonul medieval. Interesant este că designul logo-ului dovedește că ființele umane sunt într-adevăr ființe vizuale. Recunoaștem cu ușurință ceva pe baza culorii, formei și orientării sale – odată ce vedem și experimentăm ceva, este probabil să nu-l uităm niciodată.

Ei bine, lumea așa cum o vedem este blandă și plictisitoare. Acesta este motivul pentru care oamenii – creativul și inadecvatele – recreează aceste logo-uri în ceva plin de umor și spirit. Parodiile cu logo create de artiști sunt adesea văzute pe diferite suporturi, dar cea mai mare parte a acestora sunt stocate online: un loc unde toată lumea poate vedea, dar nimeni nu poate elimina.

Așadar, urâți-l sau iubiți-l, nu ne neagă că aceste parodii cu logo-uri amuzante sunt produse ale unor oameni la fel de creativi și sunt aici pentru a rămâne. Iată un set de logo-uri iconice și binecunoscute parodiate pentru inspirația ta și pentru divertismentul tău:

Johnny Label

cryptomedia logo

Logo-ul Striding Man al lui Johnny Label este recunoscut ca o marcă de whisky de înaltă calitate. Mersul în față al Striding Man ne amintește de gândirea înaintată și, după câțiva pahare, te va ține să te îndrepți de la ușa ta în pat.

DreamWorks Animations

cryptomedia inc

Logo-ul DreamWorks Animations prezintă un copil așezat pe o lună semilună în timp ce pescuiește – această parodie a logo-ului este o referire la principalul antagonist și maestru manipulator (animator) al seriei anime Bleach din seria, SōsukeAizen.

L’Oreal Paris

cryptomedia marketing

AcumOreal Paris este binecunoscut pentru produsele sale pentru păr și piele, oferind femeilor încredere și tinerețe. Logo-ul parodiat al luiOreal, poateIreelApparence înseamnă Aspectul ireal în limba franceză.

Coca-Cola

Coca-Cola cryptomedia inc

Compania Coca-Cola este binecunoscută pentru panglică dinamică și scriptul Spencerian folosit în logo-ul său. Compania este cunoscută și pentru bugetul său MARE când vine vorba de publicitate – o sumă de 2 miliarde de dolari pentru cheltuielile publicitare, acum este timpul să deschidem o sticlă de cocs și să ne bucurăm de comercialism.

Apple

Filozofia de design a Apple a fost întotdeauna despre simplitate și funcționalitate. Veți vedea această filozofie de design în toate produsele lor, de la primul iPod până la cele mai recente iPhone 4s. Dar, după cum vedeți, obținerea tuturor acestor caracteristici într-un singur bloc solid de tehnologie costă mult.

Hallmark

Hallmark  vs CryptoMedia Inc

Hallmark este cunoscut pentru plăcutele sale felicitări de vacanță și pentru eticheta lor – „Când vă pasă suficient de mult pentru a trimite cele mai bune. „Când îți pasă suficient de mult pentru a trimite cel mai rău”.

Carlsberg

cryptomedia inc vs Carlsberg

Carlsberg este cunoscut pentru berile sale de talie mondială, cu o etichetă de susținere: „Probabil cea mai bună bere din lume.” Acest lucru se poate referi și la lager ca fiind cea mai bună sursă de calorii pe zi.

Starbucks

Starbucks vs cryptomedia inc

Stormtroopers sunt clonați de la Jango Fett pentru a deveni soldați ai armatei imperiale și conduc galaxia. Starbucks a luat conceptul de clonare prin francizarea lanțului lor de cafenele din Seattle în diferite orașe din SUA și creșterea puterii lor pe piață. Dominația mondială la locul de muncă aici, oameni buni.

LG

cryptomedia vs LG

Această parodie a logo-ului LG coincide cumva cu recenta criză financiară: faliment, concedieri uriașe și companii care se închid – Viața va fi într-adevăr dificilă.

Windows

cryptomedia vs Windows

Dacă mai întâi ați întâlnit un ecran negru al morții (BSOD), știați că Windows funcționează o perioadă, atunci va cădea pe ecran albastru sau negru.

cryptomedia inc vs facebook

Fiecare student sau angajat sau orice organism ocupat cu acces la interwebs știe că Facebook este echivalent cu procrastinarea.

Concluzie

Este întotdeauna plăcut să avem oameni creativi și plini de umor care creează design grafic pentru public. Am fost blocați în adâncime în publicitate și parodii ale acestor mărci repetitive, iar publicitatea este o perspectivă primitoare pentru toată lumea.

Lasă un răspuns